TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Walentynki z T-Mobile – wyznaj miłość w czasie rzeczywistym

Dzięki walentynkowej kampanii T-Mobile „Teraz miłość ma znaczenie" zakochani będą mogli publikować w czasie rzeczywistym wyznania miłosne na nośnikach DOOH w czterech miastach Polski: w Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu.
O autorze
1 min czytania 2022-02-10

Na potrzeby kampanii powstał dedykowany landing page. Od 8 lutego 2022 roku zakochani mogą zgłaszać wyznania miłosne, które będą pojawiać się od 12 lutego na nośnikach Digital Cityscreen. Po tym terminie publikacja życzeń na nośnikach OOH zajmie mniej niż 5 minut od ich stworzenia. Życzenia będzie można wybrać z gotowych szablonów, a ich personalizacja polega na dopisaniu imion zakochanych.

Dzięki możliwościom Digital Out-of-Home kampanie reklamowe w tętniącym życiem mieście zyskują elastyczność znaną z reklamy online. Możemy dostosować komunikat do warunków na drodze, pory dnia, pogody czy okoliczności. W walentynkowej akcji T-Mobile wykorzystujemy real-time marketing i angażujemy kontentem w najlepszych punktach miasta – mówi Tomasz Muraszko, head of product marketing z AMS.
Chcieliśmy, by walentynki z T-Mobile w tym roku były wyjątkowe. Rekomendowaliśmy rozwiązanie elastyczne, które w jak największym stopniu zaangażuje ludzi i pokaże ich emocje. Kanał Digital OOH w walentynkowej akcji T-Mobile #terazmaznaczenie – to spójny przekaz i niestandardowa forma  – dodaje Marcin Śmiechowicz, director z Mindshare Poland.

Za koncepcję kreatywną oraz przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja VMLY&R.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Dobra kreacja i odpowiedni dobór kanałów reklamowych to recepta na stworzenie synergii w działaniu. Tworząc key visual projektu wzięliśmy pod uwagę nie tylko jego aspekt artystyczny, spójność graficzną z głównym key visualem kampanii, za który odpowiada agencja DDB Warszawa, ale również dostosowaliśmy go do publikacji w przestrzeni miejskiej. Kreacja dzięki temu przyciąga uwagę i angażuje odbiorców – mówi Michał Brzeczkowski, group account manager z VMLY&R.

Zgłoszenia można wysyłać od 8 lutego, a akcja potrwa do 14 lutego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się