4fun Media zmienia nazwę na Digital Network

O autorze
2 min czytania 2022-02-11

Akcjonariusze 4fun Media przychylili się do propozycji Zarządu i na NZWA podjęli decyzję o zmianie dotychczasowej nazwy na Digital Network, odpowiadającą ogłoszonym przez prezesa Wojciecha Bieńkowskiego w styczniu tego roku kierunkom rozwoju grupy kapitałowej. Jednocześnie zdecydowali o powołaniu nowego Członka Rady Nadzorczej. Został nim Grzegorz Esz, manager z 25-letnim doświadczeniem zarządczym w obszarze marketingu i sprzedaży.


Zmiana nazwy na Digital Network SA to efekt obranych przez nas kierunków rozwoju i prac nad strategią grupy kapitałowej, która docelowo może się opierać na trzech określonych obszarach biznesowych. Analizujemy poszerzenie działalności o naturalne dla nas kierunki rozwoju jakimi są Digital Signage oraz Electromobility. Możemy je efektywnie połączyć z naszą działalnością w segmencie cyfrowej reklamy zewnętrznej Digital-out-of-Home (DOOH), w którym w Polsce jesteśmy niekwestionowanym liderem. Cieszę się, że akcjonariusze podzielają wizję Zarządu, a Rada Nadzorcza została wzmocniona o doświadczonego managera, który doskonale zna i rozumie rynek na którym działamy – komentuje prezes Zarządu 4fun Media Wojciech Bieńkowski.

Nowym członkiem Rady Nadzorczej 4fun Media został Grzegorz Esz. Posiada on ponad 25-letnie doświadczenie zarządcze w obszarze marketingu i sprzedaży, które zdobywał na kierowniczych stanowiskach pracując dla takich rozpoznawalnych marek jak: Showmax – dyrektor marketingu (2016-2019), UPC Poland – członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży (2012-2015), Netia SA – wiceprezes zarządu ds. marketingu i sprzedaży w (2009-2012). W przeszłości kilkukrotnie nagrodzony prestiżowymi nagrodami branżowymi Effie Awards za najskuteczniejsze kampanie marketingowe na rynku (m.in. Shomax i HEYAH). Od 2019 roku Grzegorz Esz jest prezesem Zarządu w spółce 5WHY Promotion, prowadząc konsulting oraz doradztwo strategiczne, działalność promocyjną, wydawniczą oraz inwestycyjną w segmencie koprodukcji filmowej.

Zgodnie z zapowiedzią z połowy stycznia priorytetem 4fun Media (docelowo: Digital Network) będzie rozwój potencjału w segmencie cyfrowej reklamy zewnętrznej: największej w Polsce sieci wielkoformatowych ekranów LED CITY i sieci 20 tys. ekranów LED klasy indoor zarządzanych przez Screen Network. Spółka będzie rozwijała także kompetencje technologiczne, wprowadzając na polski rynek kolejne innowacyjne rozwiązania i produkty.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Według prognoz Verified Market Research (VMR), DOOH ma przed sobą wieloletnie perspektywy stabilnego wzrostu. VMR przewiduje, że w ciągu najbliższych 6 lat światowy rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej osiągnie wartość blisko 40 mld dolarów, przy skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 11%. Rozwojowi branży DOOH będzie sprzyjał prognozowany globalny wzrost wydatków na reklamę. W pierwszej dekadzie grudnia br. globalni analitycy GroupM podnieśli swoje prognozy ich wzrostu w 2021 roku z 19,2 do 22,5%. W Polsce ma wynieść 15%, co wynika z mniejszej dotychczas obecności typowo digitalowych marek w Polsce, które zaczynają  rozwijać  dopiero swoje aktywności na naszym rynku.

Powszechna digitalizacja oraz transformacja rynku reklamy zewnętrznej (billboardy), która przyspieszyła jeszcze w dobie pandemii, nie ominie zatem polskiego rynku , którego wartość szacuje się dziś na około 700 mln złotych. Dla 4fun Media SA,  lidera rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej DOOH, oznacza to ogromny potencjał do dalszych wzrostów. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się