Powstała Żywiecka Kronika Filmowa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Powstała Żywiecka Kronika Filmowa

Marka Żywiec postanowiła wskrzesić kultowy format Kroniki Filmowej w nowej wersji - nawiązując jednak cały czas do tradycji. Polska Kronika Filmowa przez pięćdziesiąt lat rejestrowała naszą rzeczywistość, a używane w niej żarty i humor bawiły publiczność przez dekady.

Teraz zostanie on pokazany w najnowszej kampanii – Żywiecka Kronika Filmowa. Towarzyszyć jej będzie konkurs dla zdolnych filmowców, którzy będą mieli okazję pokazać i skomentować współczesną Polskę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Żywiecka Kronika Filmowa w swoich spotach pokazuje współczesne życie Polaków, którzy do zmieniającej się rzeczywistości, podchodzą z humorem i dystansem. Nowa platforma komunikacyjna czerpie z tego co typowo polskie i tradycyjne - łącząc to z nowoczesnością. Spoty reklamowe są emitowane w głównych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych od 5 sierpnia 2014.

Polska Kronika Filmowa nadawana była w polskich kinach i telewizji od 1944 do 1994 roku. Kultowe filmy ukazujące rzeczywistość w różnych kontekstach na stałe zagościły w świadomości Polaków. Żywiec, jako polskie piwo z blisko 160-letnia tradycją, jest jak najbardziej legitymowany do tego by przywrócić ten format i stworzyć nową kronikę A.D. 2014, która w dowcipny, ale też celny sposób komentowałaby otaczającą nas rzeczywistość.

Żywiecka Kronika Filmowa obserwuje codzienność współczesnej Polski i Polaków A.D. 2014. Całość opatrzona została komentarzem z poczuciem humoru oraz dystansem, który jest charakterystyczny dla Żywca. Wierzymy, że nasza kronika trafnie obrazuje dzisiejsze społeczeństwo, w którym nastąpiło wiele pozytywnych zmian na przełomie ostatnich lat, a w przyszłości będzie ona ilustracją karty historii zapisaną przez Żywca - mówi Izabela Głodek, Dyrektor Marki Żywiec i Innowacji.

Razem z kampanią telewizyjną, 7 sierpnia br., marka rozpoczyna konkurs dla młodych i zdolnych twórców filmowych. Będą oni mieli za zadanie pokazać i trafnie skomentować współczesna Polskę. Finałowe prace zostaną zaprezentowane szerokiej publiczności podczas 13. edycji PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL, a zwycięzca otrzyma 10 000 złotych nagrody. Na nadsyłanie skryptów uczestnicy konkursu mają czas od 7 sierpnia do 5 września 2014 roku.

Kampania otrzyma wsparcie w głównych kanałach komunikacyjnych. Za poszczególne działania dla marki Żywiec odpowiadają: ATL – agencja DDB, BTL – Just, digital - GONG, public relations – TBWA PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

%7B%22iframe%22%3Atrue%2C%20%22service%22%3A%22yt%22%2C%20%22src%22%3A%22N7nH7cMHY_E%3Flist%3DUUljjjVvmMb9ZlKDSIv8TUSA%22%7D

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij