Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Panasonic: od największej emisji CO2 do neutralności klimatycznej

Panasonic: od największej emisji CO2 do neutralności klimatycznej
Panasonic Corporation poinformowało, że po sześciu latach starań udało się osiągnąć praktycznie zerową emisję dwutlenku węgla w chińskiej fabryce. Dotąd był to najszkodliwszy dla środowiska zakład produkcyjny firmy.
O autorze
1 min czytania 2022-02-16

Idąc śladem wielu firm dążących do neutralności klimatycznej, japoński gigant technologiczny również postawił sobie za cel zmniejszenie swojego negatywnego wpływu na środowisko naturalne. Panasonic zobowiązał się do wyeliminowania lub zrównoważenia do 2030 roku emisji gazów cieplarnianych generowanych przez swoją działalność.

Jednym z największych wyzwań na drodze do spełnienia celu okazała się „walka” z chińską fabryką w mieście Wuxi niedaleko Szanghaju, produkującą baterie litowo-jonowe oraz niklowo-metalowe. Sześć lat starań firmy Panasonic na rzecz dekarbonizacji dużego zakładu w Chinach przyniosło jednak zamierzony efekt.

Do osiągnięcia neutralności klimatycznej przyczyniło się m.in. zastosowanie dla całej fabryki odnawialnych źródeł energii. W zakładzie zastąpiono także fizycznych pracowników robotami, a do oświetlenia wielkiej powierzchni wykorzystuje się flourescencyjne światło bazujące na lampach LED.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing


Działania Panasonic na rzecz dekarbonizacji dużego zakładu w Chinach pokazują, jak dużym wyzwaniem dla firm jest ograniczenie emisji gazów cieplarnianych. Firma udowadnia jednak, że nie jest to cel niemożliwy do spełnienia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS
Glovo ogłosiło w 2021 roku zrealizowanie swojego celu, jakim jest neutralność pod względem emisji CO2. Firma zobowiązała się do tego w grudniu 2019 roku.

PS 2
McDonald’s otwiera w Wielkiej Brytanii pierwszy lokal o zerowej emisji dwutlenku węgla netto. Do jego budowy wykorzystano materiały z recyklingu – m.in. opony, zużyte sprzęty AGD czy plastikowe butelki.