ViacomCBS zmienia nazwę na Paramount

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ViacomCBS zmienia nazwę na Paramount

Międzynarodowa firma medialna ViacomCBS ogłosiła, że z dniem 16 lutego br. zmienia nazwę na Paramount Global. Korporacja połączy swoje bogate portfolio treści rozrywkowych pod nową nazwą firmy macierzystej. Zapowiada również nowe cele związane z platformą streamingową Paramount+.

16 lutego 2022 r. ViacomCBS zmieniła nazwę na Paramount Global (w skrócie Paramount). W jej portfolio znajdują się m.in. CBS, Showtime Networks, Paramount Pictures, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount+, Pluto TV oraz Simon & Schuster, co stanowi jedną z największych bibliotek tytułów telewizyjnych i filmowych w branży.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Paramount to idea: obietnica bycia najlepszym – powiedziała Shari Redstone, niewykonawcza przewodnicząca rady dyrektorów. – Obietnica ta zawsze była w centrum naszych aspiracji jako zarządcy ponad stuletniego dorobku filmowego oraz firm i marek, które definiowały i redefiniowały rozrywkę dla kolejnych pokoleń – dodała Redstone.

– Ikoniczny szczyt Paramount symbolizuje bogatą historię naszej firmy jako pionierów w Złotej Erze Hollywood. Dziś, gdy przyjmujemy nazwę Paramount, stajemy się jednocześnie twórcami nowej, ekscytującej przyszłości – skomentował Bob Bakish, prezes i dyrektor generalny.

Oprócz zmiany nazwy, firma przedstawiła plany przyspieszenia międzynarodowego rozwoju Paramount+, prezentując nowe treści, rozszerzając ofertę produktów i kontynuując ekspansję na wszystkich kontynentach. Dzięki Paramount+ i SkyShowtime, firma będzie miała usługi streamingowe dostępne na ponad 60 rynkach w Wielkiej Brytanii, Ameryce Łacińskiej, Kanadzie, Australii, Korei Południowej, na Karaibach i wszystkich głównych rynkach w Europie do końca tego roku. W 2023 roku firma zwróci się w stronę Azji, Afryki i Bliskiego Wschodu, wykorzystując silne tempo rozwoju Paramount+, aby zwiększyć swoją obecność w każdym regionie świata. Co więcej, w 2022 roku Paramount+ stworzy 50 nowych oryginalnych scenariuszy. Spółka zamierza dotrzeć do 100 mln subskrybentów transmisji strumieniowych do 2024 r.

Akcje spółki będą notowane na giełdzie Nasdaq jako PARAA (akcje zwykłe klasy A), PARA (akcje zwykłe klasy B) i PARAP (akcje uprzywilejowane), począwszy od notowań 17 lutego 2022 r. o godz. 9:30 ET.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij