Innowacyjna mini gra wspiera kampanię reklamową paliw EFECTA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Innowacyjna mini gra wspiera kampanię reklamową paliw EFECTA

YOC Poland, technologiczna firma specjalizująca się w reklamie High-Impact, we współpracy z domem mediowym Sigma-Bis uruchomiła dla PKN ORLEN kampanię reklamową promującą paliwa EFECTA w innowacyjnym formacie z mini grą.

Celem kampanii jest nie tylko promocja nowego produktu, ale przede wszystkim edukacja kierowców na temat przyjaznych dla środowiska paliw. Unikalna formuła paliw EFECTA w połączeniu z najnowocześniejszymi środkami uszlachetniającymi ma korzystny wpływ na silnik samochodu, a także jest nieszkodliwa dla środowiska. Dlatego kreacja reklamowa pokazuje, że wybierając paliwa EFECTA z jednej strony dbamy o samochód, a z drugiej ograniczamy smog nawet o 50%.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

YOC Poland we współpracy z Sigma Bis zaproponował PKN ORLEN zaszytą w kreacji mobilnej mini grę. Użytkownicy, którzy ją uruchomią, mogą poczuć się jak kierowca kultowych produkcji zręcznościowych – przesuwając palcem po ekranie telefonu, omijają przeszkody na drodze i zbierają krople paliwa EFECTA. Każda zebrana kropla obniża wskaźnik smogu o 1 punkt procentowy. Na trasie można zebrać maksymalnie 50 kropel, co powoduje pomyślne ukończenie gry oraz wyświetlenie komunikatu o treści: „Brawo!!! Zmniejszyłeś SMOG o 50%”.

– To dla nas niezwykle ważny projekt. Jesteśmy nie tylko pionierem w zakresie innowacyjnych rozwiązań reklamowych, ale dzięki tej kampanii dokładamy również cegiełkę do akcji promującej tak ważny w dzisiejszych czasach aspekt walki z zanieczyszczeniem powietrza – mówi Sylwia Kaska, head of sales YOC Poland.

– Agencja szukała rozwiązania, które umożliwi PKN ORLEN wyróżnienie się na tle innych reklam i dodatkowo skutecznie zwróci uwagę użytkowników na przekaz kampanii, czyli wyjątkowo ważną dla społeczeństwa tematykę walki z zanieczyszczeniami powietrza. Z gamy produktów oferowanych przez YOC Poland, wybraliśmy format z mini grą w modelu zakupowym programmatic, co umożliwia nam dokładniejszy pomiar skuteczności stosowanej kreacji, a także zapewnia PKN ORLEN wysoce jakościową emisję. Kampania emitowana jest przez DSP Google Display&Video360 i monitorowana przez Google Campaign Manager, dzięki czemu posiadamy możliwość dokładnej weryfikacji poziomu jej realizacji. Główne KPI to: budowa szerokiego zasięgu oraz uzyskanie jak najwyższej liczby kliknięć i poziomu widoczności. Jako dom mediowy dokładamy wszelkich starań, aby realizowane przez nas działania odpowiadały na stale rosnące wymagania rynku reklamy. Wykorzystanie rich mediowego formatu mini gry we współpracy z YOC Poland to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala na przedstawienie edukacyjnego komunikatu kampanii w ciekawy i angażujący sposób – mówi Karolina Wierzbicka, Programmatic Specialist w Sigma Bis.

Kampania paliw EFECTA potrwa do końca lutego.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij