Wspólna kampania portalu pracy przyszłości Rocketjobs.pl i Gazeta.pl ma na koncie pierwsze sukcesy. Pierwszy film z serii na YouTube zobaczyło już ponad 170 tysięcy osób. Twórcy kampanii udzielają głosu przedstawicielom generacji Z zachęcając pracodawców, by wsłuchali się w ich oczekiwania, potrzeby i opinie na temat współczesnego środowiska pracy.
Dzisiaj swoją premierę ma kolejny filmik z serii poruszający tematykę studiów. Młodzi dorośli wypowiadają się na temat zasadności studiowania, tego czy formalne wykształcenie jest konieczne by wykonywać pracę swoich marzeń. Podkreślają takie wartości jak zaangażowanie, pasja, charyzmatyczna osobowość, które w ich przekonaniu są bardziej przydatne w osiągnięciu sukcesu niż tytuł uniwersytecki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania emitowana jest w kanałach digitalowych. Każde video z cyklu można obejrzeć na kanale YT RocketJobs.pl. Spoty widoczne są także w formatach reklamowych display i social mediach marki.
Za koncept kreatywny odpowiada zespół marketingu RocketJobs.pl. Klip wyprodukował dom produkcyjny F25. Reżyserem filmów video jest Mikołaj Sadowski, jeden z założycieli agencji 180heartbeats, twórca filmów reklamowych, który tworzył kampanie m.in. dla takich marek jak Zalando, Nike, ING czy Google.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024