Co Zetki sądzą o studiach? RocketJobs.pl z kolejną odsłoną kampanii o GenZ

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Co Zetki sądzą o studiach? RocketJobs.pl z kolejną odsłoną kampanii o GenZ

RocketJobs.pl startuje z kolejnym video na temat podejścia do pracy pokolenia Z. Pierwszy filmik z cyklu dotyczący oczekiwań zawodowych obejrzało na YouTube już niemal 200 tys. osób.

Wspólna kampania portalu pracy przyszłości Rocketjobs.pl i Gazeta.pl ma na koncie pierwsze sukcesy. Pierwszy film z serii na YouTube zobaczyło już ponad 170 tysięcy osób. Twórcy kampanii udzielają głosu przedstawicielom generacji Z zachęcając pracodawców, by wsłuchali się w ich oczekiwania, potrzeby i opinie na temat współczesnego środowiska pracy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dzisiaj swoją premierę ma kolejny filmik z serii poruszający tematykę studiów. Młodzi dorośli wypowiadają się na temat zasadności studiowania, tego czy formalne wykształcenie jest konieczne by wykonywać pracę swoich marzeń. Podkreślają takie wartości jak zaangażowanie, pasja, charyzmatyczna osobowość, które w ich przekonaniu są bardziej przydatne w osiągnięciu sukcesu niż tytuł uniwersytecki.

Kampania emitowana jest w kanałach digitalowych. Każde video z cyklu można obejrzeć na kanale YT RocketJobs.pl. Spoty widoczne są także w formatach reklamowych display i social mediach marki.

Za koncept kreatywny odpowiada zespół marketingu RocketJobs.pl. Klip wyprodukował dom produkcyjny F25. Reżyserem filmów video jest Mikołaj Sadowski, jeden z założycieli agencji 180heartbeats, twórca filmów reklamowych, który tworzył kampanie m.in. dla takich marek jak Zalando, Nike, ING czy Google.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij