Burger King zaprasza do reklamy osoby, które noszą to samo nazwisko co celebryci

Burger King zaprasza do reklamy osoby, które noszą to samo nazwisko co celebryci

Pytacie dlaczego? Tym sposobem sieć restauracji promuje swojego roślinnego Whoppera, którego smak sprawia, że można go pomylić z oryginalną, mięsną wersją.

Wyobraź sobie, że nosisz to samo imię i nazwisko, co pewna osoba publiczna – czasem na pewno usłyszysz jakiś żart na ten temat lub przełamujesz pierwsze lody na spotkaniu jakąś anegdotką ze swojego życia, ale tak naprawdę najczęściej spotykasz się z wieloma pytaniami lub jesteś mylony z celebrytą.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Burger King Germany dotarł do osób, których historia potwierdza właśnie takie sytuacje – to cztery realne postacie, które ze światem celebrytów łączą właśnie jedynie nazwiska. W reklamie znanej sieci fast food zobaczymy Michaela Jordana z Bad Kissingen, Steffi Graf z Soltau, Julię Roberts z Brannenburga i Oprah Winfrey ze stanu Georgia.

Co to ma jednak wspólnego z ofertą Burger Kinga? Marketingowcy odpowiedzialni za tę kampanię pomyśleli, że dobrym pomysłem będzie porównanie niefortunnej zbieżności nazwisk z pomyłką, którą mogą popełnić goście ich restauracji. W tym wypadku ma ona wynikać z tego, że roślinna wersja Whoppera (kultowa kanapka Burger Kinga) do złudzenia przypomina w smaku tę tradycyjną, z mięsnym kotletem. 

– Kiedy Michael Jordan lub Julia Roberts przedstawiają się, wiele osób ma szeroko otwarte oczy i jest całkowicie zaskoczona. Taką samą reakcję widzimy u naszych gości, którzy często pytają, czy obsługa nie pomyliła czasem zamówionego przez nich roślinnego Whoppera z tym  – tłumaczy Klaus Schmäing, dyrektor marketingu w Burger King Germany – Nic w tym dziwnego – kanapki wyglądają dokładnie tak samo, mają równie niepowtarzalny smak i (prawie) takie same nazwy. W naszej kampanii wykorzystujemy zjawisko pomyłki w żartobliwy i kreatywny sposób – dodaje Schmäing.

Burger King próbował ostatnio pozycjonować się jako zrównoważona marka, ponieważ coraz więcej konsumentów wybiera w restauracjach jedzenie roślinne. Za kampanię z nazwiskami odpowiada agencja Grabarz & Partner, która wcześniej otworzyła pierwszą restaurację Burger Kinga w stylu pop-up, w której menu  w całości opierało się na składnikach roślinnych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij