Grupa naTemat świętuje swoje 10 urodziny

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa naTemat świętuje swoje 10 urodziny

22 lutego 2022 roku Grupa naTemat świętuje swoje 10 urodziny. Od premiery serwisu minęła dekada i w tym czasie jeden portal przekształcił się w całą grupę medialną, którą czyta już co czwarty internauta w Polsce.

naTemat.pl to portal założony w 2012 roku przez Tomasza Lisa i Roberta Jędrzejczyka. Startował jako połączenie serwisu internetowego i platformy blogowej, porównywanej ówcześnie do „polskiego Huffington Post”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

naTemat w 2012 roku

Dziś mija dokładnie 10 lat od startu. Z tej okazji Grupa przygotowała serię aktywności. To m.in. dedykowana strona przedstawiająca ostatnie 10 lat, wideoreportaż opowiadający historię projektu, kampania banerowa oraz socialowa. Urodzinowe spoty promujące naTemat będą emitowane w niektórych kinach przed seansami, a na stronie głównej publikujemy serię wywiadów ze znakomitymi nazwiskami, z którymi rozmawiamy o ich ostatniej dekadzie. Zmianie ulegnie też sam logotyp.

Patrzę wstecz i nie dowierzam, jak wiara i odwaga czynią możliwymi rzeczy niemożliwe. 10 lat nieustającej walki, zmienności i specyfiki rynku wydawniczego, trudnych decyzji i nauki na błędach. Będąc małym wydawcą, walka o przetrwanie to codzienność, a bez zaplecza korporacyjnego czy bycia częścią holdingu, jest to niemal mission impossible. Sztuką nie jest  ściganie się z TOP3, ale znalezienie swojej misji i jej wierna realizacja. Chcemy być bliżej i  bardziej. Chcemy tłumaczyć rzeczywistość z wielu różnych perspektyw, codziennie. To my mamy odwagę wykrzyczeć o Polsce na Time Square czy postawić monolit, by zwrócić uwagę na niepokojące zmiany, jakie dzieją się w kraju. Nagłaśniamy akcje społeczne czy wraz z czytelnikami pomagamy spłacić długi i zoperować oczy staruszce. Największą wartością jest zespół utalentowanych, unikatowych, zaangażowanych ludzi. Wierzymy że najlepsze przed nami. Jesteśmy bogatsi o setki ważnych doświadczeń i pewnie patrzymy w przyszłość. Jest nas już 100 osób, rozwijamy nowe kompetencje w organizacji i możemy śmiało powiedzieć, że jesteśmy liczącym się wydawcą dla klientów i domów mediowych. Kolejny rok z rzędu utrzymujemy rosnący trend w przychodach i zyskach – mówi Paulina Plenkiewicz, CEO Grupy naTemat. 

W swojej historii Grupa naTemat została dwukrotnie wyróżniona przez Google w ramach funduszu DNI, który wspiera jakościowe dziennikarstwo. W ten sposób powstał projekt BRID, który w innowacyjny sposób łączy czytelników i dziennikarzy. Ci pierwsi decydują o reportażach, jakie będą realizowali ci drudzy, a następnie mogą (nie muszą) partycypować w kosztach realizacji. Pierwszy milion unikalnych użytkowników naTemat osiągnęło po pół roku działalności, a historyczny rekord serwisu to 15 mln unikalnych użytkowników.

Dziś naTemat to nie tylko portal naTemat.pl, ale cała grupa medialna, wydająca pięć samodzielnych serwisów. W jej skład wchodzi biznesowo-technologiczny INNPoland.pl, parentingowy MamaDu.pl, fatheringowy dadHero.pl i satyryczny ASZdziennik.pl.

naTemat powstało z idei. Chcieliśmy stworzyć portal, który będzie taki, jak my. Młody, nowy, zadziorny, pokazujący, że media można robić inaczej, ale jednocześnie oddając to, w co wierzymy. W równość, wolność, przyzwoitość oraz fajną, otwartą i europejską Polskę. To, co zaczęło się 22 lutego 2012 roku w małym mieszkaniu w kamienicy przy ul. Koszykowej, dziś jest pełnoprawną grupą medialną, która daje pracę blisko 100 wyjątkowym osobom, a w milionach można liczyć nie tylko naszych czytelników, ale i przychody. Ten rok będzie dla nas przełomowy jeszcze z paru względów, ale o nich będziemy mogli powiedzieć dopiero za jakiś czas – mówi Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat. 

naTemat jest znane z nieoczywistych akcji społecznych, które stają się viralami wśród internautów. W 2018 roku zespół naTemat wynajął największy baner na Times Square i wyświetlił tam spot z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości Polski. Akcja została nagrodzona w konkursie MIXX Awards IAB. Rok później Grupe naTemat zrealizowała „Trzy billboardy za Sieradzem”. W portfolio ma także „Mural dla służby zdrowia” i „Warszawski monolit”. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij