Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

KERRIS wstrzymuje działania reklamowe na rosyjskim Yandexie

Agencja KERRIS w porozumieniu z klientami, których obsługuje na rynkach CEE, podjęła decyzję o rezygnacji z zakupu reklam na rosyjskiej platformie Yandex.
O autorze
0 min czytania 2022-03-01

KERRIS zdecydował się wstrzymać wszelkie działania reklamowe w wyszukiwarce Yandex, będącej największą firmą technologiczną w Rosji i drugą największą wyszukiwarką internetową w języku rosyjskim (po Google).

Jak podaje Reuters, Yandex zaczął ostrzegać rosyjskich użytkowników szukających wiadomości o Ukrainie o niewiarygodnych informacjach po tym, jak władze zagroziły zablokowaniem doniesień medialnych, które zawierają, „fałszywe informacje” dotyczące ich operacji wojskowej na Ukrainie.