KERRIS zdecydował się wstrzymać wszelkie działania reklamowe w wyszukiwarce Yandex, będącej największą firmą technologiczną w Rosji i drugą największą wyszukiwarką internetową w języku rosyjskim (po Google).
Jak podaje Reuters, Yandex zaczął ostrzegać rosyjskich użytkowników szukających wiadomości o Ukrainie o niewiarygodnych informacjach po tym, jak władze zagroziły zablokowaniem doniesień medialnych, które zawierają, „fałszywe informacje” dotyczące ich operacji wojskowej na Ukrainie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024