Jak świat marketingu, marki i startupy reagują na inwazję rosyjską? (podcast)

Jak świat marketingu, marki i startupy reagują na inwazję rosyjską? (podcast)

Rosja dokonała bandyckiej inwazji na Ukrainę. Świat Zachodu, Japonia, Korea Południowa i Tajwan odpowiedziały sankcjami i wsparciem militarnym oraz dyplomatycznym. Świat biznesu i marketingu również nie pozostawił tej sprawy bez odzewu. Jak zareagowały marki na rosyjską inwazję?

Zamieszanie wokół koncertu TVP

TVP wraz z Caritasem zorganizowało koncert „Solidarni z Ukrainą”. Wydarzenie obejrzało ok. 3 mln widzów, a sama zbiórka zebrała podobną sumę pieniędzy na rzecz pomocy Ukrainie. W koncercie wzięły udział takie gwiazdy, jak Edyta Górniak, Natasza Urbańska, Maryla Rodowicz czy Justyna Steczkowska. Ta ostatnia wyznała, że wokalistki miały otrzymać honorarium za występ, lecz tylko ona przekazała je na rzecz Caritasu. Pozostałe piosenkarki dementują słowa Steczkowskiej. Jak było naprawdę?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Netflix przeciwko propagandzie

Jedna z największych platform VOD na świecie – Netflix – nie zgodziła się na włączenie do swojej oferty programów państwowej rosyjskiej telewizji. Ponadto wyszła z gestem dla ukraińskich uchodźców i uchodźczyń w Polsce. Netflix rozszerzył swoją ofertę bajek, filmów i seriali z ukraińskim dubbingiem oraz napisami o 60 produkcji.

Startupy dla Ukrainy

36 startupów, funduszy VC, portali biznesowych i Politechnika Warszawska, utworzyły inicjatywę #startups4UA, która pomaga zebrać pieniądze na rzecz pomocy dla Ukrainy. Startupy planują też wykorzystać swoje możliwości technologiczne i kompetencje w celu pomocy Ukraińcom. Pojawia się coraz więcej inicjatyw spółek technologicznych. Przykładowo – Brand24 zaczął walczyć z rosyjską propagandą i dezinformacją w social mediach, dzięki profilowi „Demaskujemy dezinformację”. Jak startupy chcą pomóc Ukrainie? O tych i pozostałych tematach rozmawiają Damian Jemioło i Wojtek Walczak w najnowszym odcinku podcastu Marketing Przegadany.

POMÓŻ UKRAINIE PRZEKAZUJĄC DAROWIZNĘ NA NASZĄ ZBIÓRKĘ

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij