Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Delikatesy Centrum z ogólnopolską akcją na rzecz Ukrainy

Związana z Grupą Eurocash sieć Delikatesy Centrum włącza się w pomoc uchodźcom. Każde zakupy z użyciem Delikarty dokonane w dniach 3-9 marca 2022 r. wesprą Fundację Grupy Eurocash wspomagającą osoby z Ukrainy.
O autorze
1 min czytania 2022-03-07

Akcja dotyczy zarówno sklepów franczyzowych, jak i sklepów własnych Grupy Eurocash prowadzonych pod szyldem Delikatesy Centrum. Grupa szacuje, że łącznie w jej wyniku zostanie przekazane wsparcie w wysokości nawet 250 000 zł.

To nie koniec wsparcia udzielanego przez sieć. W województwie podkarpackim wybrane sklepy Delikatesów Centrum są otwarte w niedzielę, zapewniając stały dostęp do najpotrzebniejszych produktów nie tylko uchodźcom, ale także polskim służbom porządkowym i wolontariuszom działającym na granicy. Kilka strategicznie umiejscowionych przygranicznych placówek sieci zostało też wyposażonych w paczki żywnościowe dla uchodźców. We wszystkich sklepach w strefach przykasowych zostały ustawione kosze w ramach zbiórki niezbędnych produktów, w którą angażują się zarówno klienci, jak i pracownicy. Zebrane dary na bieżąco przekazywane są do lokalnych punktów odbioru.

W pomoc uciekinierom z Ukrainy angażują się także sami franczyzobiorcy. W ramach oddolnych inicjatyw oraz wolontariatu pomagają na granicy, m.in. przekazując niezbędne produkty oraz organizując osobom przekraczającym granicę transport do miejsc zakwaterowania.

Grupa Eurocash z pomocą Ukrainie

Grupa Eurocash, właściciel marki Delikatesy Centrum, także aktywnie działa na rzecz Ukrainy. Dołączyła m.in. do bojkotu produktów rosyjskich i białoruskich. Wstrzymane zostały zarówno zakupy, jak i sprzedaż tych produktów we wszystkich kanałach Grupy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poza tym wiodący polski hurtowy dystrybutor FMCG przekazał już ponad 4 tys. paczek dla uchodźców, a w nich blisko 40 ton żywności i podstawowych artykułów higienicznych. Akcja nadal trwa i jest organizowana we współpracy z Caritas Polska. Natomiast w porozumieniu z Agencją Pracy Tymczasowej, Grupa Eurocash wspiera swoich ukraińskich pracowników z bezpiecznych sprowadzeniu rodzin do Polski. Oferuje pomoc przy zakwaterowaniu, a także wsparcie w postaci produktów spożywczych. Do tej pory udało się pomóc w ten sposób blisko 400 rodzinom. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing