Kampanię można wesprzeć przez wysłanie sms na numer podany w spocie promującym akcję. Za zebrane środki zostaną zakupione plecaki oraz przybory szkolne dla najbardziej potrzebujących. Spot emitowany jest na ekranach w komunikacji miejskiej Szczecina, Warszawy, Krakowa, Białegostoku, Torunia i Zielonej Góry.
Już po raz trzeci zakupem mediów oraz przeprowadzeniem kampanii dla Fundacji zajmuje się Biuro Reklamy BE Media, które wspiera szczytne inicjatywy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024