Paramount Channel w Polsce zmienia się w Paramount Network

Od 8 marca 2022 roku Paramount Channel nadaje w Polsce pod nową marką: Paramount Network. Zmianie nazwy towarzyszy powiększenie zasobów biblioteki o popularne zagraniczne produkcje. W marcu polska stacja będzie obchodzić również 7. urodziny.
O autorze
1 min czytania 2022-03-10

Paramount Channel wystartował w Polsce 19 marca 2015 roku i przez siedem lat oferował polskim miłośnikom rozrywki filmowej nowości i klasyki światowego kina. 8 marca 2022 roku kanał, którego właścicielem jest Paramount Global (dawniej ViacomCBS Networks International) przekształcił się w Polsce w Paramount Network. Rebranding jest odpowiedzią koncernu na rozwój branży medialnej oraz zmieniające się potrzeby i preferencje widzów.

Zmianie nazwy towarzyszy poszerzenie oferty filmowej o kolejne tytuły cenionych filmów z biblioteki wytwórni Paramount Pictures – jednego z wiodących producentów rozrywki filmowej na świecie. Podobnie jak w pozostałych krajach, oferta kanału zostanie wzbogacona o najpopularniejsze produkcje innych amerykańskich wytwórni filmowych oraz najlepsze filmy europejskie z ostatnich kilkudziesięciu lat. W ofercie nie zabraknie również seriali, które już teraz są bardzo popularne wśród widzów kanału.

Paramount Network zyskał również nową oprawę graficzną, która podkreśla unikalność i hollywoodzki charakter oferowanej rozrywki. Jednocześnie oprawa ta jest zgodna z najnowocześniejszymi trendami dotyczącymi „user experience” w branży TV.

Zmianie towarzyszą działania marketingowe, które potrwają do 31 marca. W ramach kampanii emitowany jest spot wizerunkowy w telewizji i online oraz w wybranych TV-guidach pojawi się reklama prasowa. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Wavemaker, a kreację przygotował dział wewnętrzny Paramount Global.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj