Ania w branży wydarzeń obecna jest już blisko od dekady. Doświadczenie producenckie zdobywała na stanowiskach: Event Managerki w Grupie Walk (pracując dla Klientów takich jak: Porsche, PKN Orlen, Bacardi-Martini, Multi Corporation, Adamed), senior project managerka & business development w Imagine Nation (Philip Morris, L’oreal, Pepco) oraz, bezpośrednio przed endorfiną, senior project managerka w Allegro Agency (McDonald’s, Empik, ING Bank, Packhelp, Bahlsen).
Swoje doświadczenie rozwijała, tworząc projekty z rozmaitych sektorów, od przemysłu farmaceutycznego, firm oferujących produkty finansowe, przez segment FMCG, koncerny paliwowo-energetyczne, firmy produkujące napoje alkoholowe, przemysł tytoniowy, aż po sektor nieruchomości.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W endorfina events Ania odpowiada za kompleksową realizację projektów oraz relacje z klientami.
Do zespołu endorfiny dołączyłam pod koniec zeszłego kwartału. Przez ten czas zauważyłam, że w zespole panuje szczerze dobra energia, a co za tym idzie – team wzajemnie motywuje się, inspiruje i wspiera w tworzeniu wysokiej jakości, kreatywnych realizacji. Czuję, że otaczają mnie sami kompetentni, ambitni ludzie, którzy są przede wszystkim właśnie ludźmi – skorymi do pomocy, powiedzenia dobrego słowa, czy żartu. Tworzy to najlepszą bazę do własnego jak i biznesowego rozwoju Klientów oraz szansę podejścia do nich na zasadach partnerskości – mówi Anna Rajewska, senior project managerka w endorfina events.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024