Huawei traci ambasadorów. Facebook pozwoli nawoływać do przemocy? (podcast)

Huawei traci ambasadorów. Facebook pozwoli nawoływać do przemocy? (podcast)
Chińska marka technologiczna – Huawei traci ambasadorów. Mowa tutaj o Robercie Lewandowskim czy Maricnie Tyszce. Z Rosji zaczyna się wycofywać coraz więcej zachodnich i dalekowschodnich marek, a Facebook zmienia nieco swój regulamin w związku z rosyjską inwazją na Ukrainę.
O autorze
1 min czytania 2022-03-14

Facebook naciąga swój własny regulamin?

W związku z rosyjską inwazją na Ukrainę Meta dostosowuje regulamin swoich platform – Facebooka i Instagrama – do obecnej rzeczywistości. W kilkunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej, a także Kaukazu – użytkownicy będą mogli nawoływać do przemocy wobec rosyjskich najeźdźców. Jednak nie ma tutaj mowy o sianiu nienawiści wobec rosyjskich cywilów. Ambasada Federacji Rosyjskiej zarówno w Indiach, jak i Stanach Zjednoczonych wydała oświadczenie, twierdząc, że użytkownicy Facebooka i Instagrama nie dali władzy Mecie do zezwalania na nawoływanie do nienawiści wobec jakichś narodów. Kto ma rację w tym konflikcie?

Huawei traci ambasadorów

Huawei w Polsce jest znane przede wszystkim ze smartfonów i nazwiska Roberta Lewandowskiego. Ten – wraz z Marcinem Tyszką – nie chcą być jednak już dłużej ambasadorami tej marki. To ze względu na jej ambiwalentny stosunek wobec rosyjskiej inwazji na Ukrainę. Czy Huawei dołączy do sprzeciwu wobec rosyjskiej agresji?

Magda Gessler staje się słupem reklamowym?

Magda Gessler tylko w ciągu dwóch lat była twarzą kampanii Kozla, Ulgix, Ludwika, Netflixa czy sieci Play. Restauratorka nie wiąże się jednak tylko z tymi największymi, bo niedawno wystąpiła w reklamie… gry mobilnej Coin Master. Czy Magda Gessler zamienia się w chodzący słup reklamowy? A może wykorzystuje swój ciągle obecny prime time?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na te i inne tematy rozmawiają Wojtek Walczak i Damian Jemioło w najnowszym odcinku podcastu Marketing Przegadany.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się