Jet Line wprowadza nowy model rozliczenia rzeczywistej widowni kampanii digital OOH

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jet Line wprowadza nowy model rozliczenia rzeczywistej widowni kampanii digital OOH

Jet Line proponuje alternatywny model planowania i kupowania kampanii digital OOH. Oferując realizację cyfrowych kampanii out of home, daje klientom możliwość zakupu rzeczywistej, policzonej, a nie oszacowanej czy statystycznej widowni każdego z emitowanych spotów.

– Wchodzimy na drogę ciekawej i ważnej zmiany. Liczymy rzeczywistą widownię każdej konkretnej emisji spotu. Dajemy możliwość poznania realnej widowni, do której w rzeczywistym czasie dociera konkretny komunikat. To oczekiwana przez rynek alternatywa dla zamawiania kampanii w określonym terminie lub określonej lokalizacji ekranów – mówi Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający, dyrektor sprzedaży i marketingu Jet Line. – Mamy świadomość rangi takich przemian, one nie są przypadkowe czy nieprzewidywalne. Przeciwnie, choć pandemia utrudniła wiele procesów, to także uruchomiła i przyspieszyła wiele innych. Tak było z dynamiką rozwoju rynku Digital OOH oraz inwestycjami Jet Line w ten obszar – dodaje Słomka.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Liczb dotyczących widowni reklam DOOH dostarcza technologia, która w czasie rzeczywistym zbiera i agreguje dane z przestrzeni OOH. Sensory i algorytmy sztucznej inteligencji analizują ścieżki poruszania się ludzi w miastach, liczą osoby znajdujące się w polu widzenia ekranów a także pozyskują liczbę, sposób i czas pojawiania się różnych obiektów: samochodów, tramwajów, autobusów, rowerów itp. Dane odnoszą się tylko do ludzi, którzy w trybie real time są w zasięgu ekranu – czyli są prawdziwą widownią każdego spotu z osobna.

– Powiększamy MORE o kolejne miasta i wdrażamy sposoby na dostarczanie marketerom jakościowych danych o ich cyfrowej komunikacji out of home. Wiedza o rzeczywistej, niestatystycznej, bieżącej widowni komunikatów reklamowych to pierwszy krok. Dzięki temu nasi klienci mogą precyzyjniej planować komunikację i efektywniej gospodarować budżetami DOOH. Kolejnym etapem będzie raport proof of performance, którym otworzymy wygodną drogę do pozyskiwania od dostawców potwierdzonych, porównywalnych i transparentnie komunikowanych danych – dodaje Beata Chojecka – Kuczek, zastępca dyrektora sprzedaży Jet Line.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij