New Balance wybiera Fabrykę e-biznesu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
New Balance wybiera Fabrykę e-biznesu

Marka New Balance rozpoczęła współpracę z agencją interaktywną Fabryka e- biznesu.

W ramach umowy FEB odpowiada za promocję obuwia biegowego oraz zwiększenie aktywności marki New Balance w kanałach cyfrowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zadaniem agencji jest opracowanie koncepcji kampanii reklamowej oraz wdrożenie przyjętych rozwiązań. Główny nacisk kampanii zostanie położony na sprzedaż butów biegowych. Działania obejmują również przygotowanie planu komunikacji marki i rozwój sklepu internetowego.

Współpraca rozpoczęła się w połowie sierpnia br.

Zespół Fabryki e-biznesu to blisko 40 specjalistów oferujących całościową obsługę obejmuje marki w Internecie. Firma realizuje projekty obejmujące systemy, strony www, rozwiązania marketingowe oraz performancowe.

Z usług FEB do tej pory korzystali m.in.: MNiSW, Caparol, Stiga, Pfizer, HTC i 4F.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij