TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Heineken otworzył wirtualny browar w Decentralandzie

Heineken uwarzył swoje pierwsze wirtualne piwo – Heinekena Silver, oficjalnie wkraczając do wirtualnego świata. O podjętych działaniach poinformowano 17 marca podczas pierwszej na świecie konferencji prasowej zrealizowanej w Metaverse, w wirtualnym browarze marki.
O autorze
1 min czytania 2022-03-18

Heineken przenosi doświadczenie marki w zakresie browarnictwa zostało do wirtualnego świata, gdzie piwo warzone jest piksel po pikselu. Wszystko przy wykorzystaniu najlepszych, generowanych w 100% komputerowo składników.

Używane do tej pory przez Heinekena specjalne drożdże typu A, zostały zastąpione przez A-Pixels, a zbierany na polach chmiel to w Decentralandzie chmiel zakodowany binarnie. Cały wirtualny proces warzenia jest oczywiście nadzorowany przez doświadczonych piwowarów, będących zdigitalizowanymi browarnikami Heinekena.

Wirtualny browar i Heineken Silver powstały przy współpracy z J. Demsky’m – hiszpańskim artystą ulicznym. Efekty tej kooperacji można było zobaczyć 17 marca podczas pierwszej na świecie konferencji prasowej w Metaverse. W ramach wydarzenia goście dowiedzieli się, jak powstaje piwo Heineken Silver oraz mieli okazję spotkać się z ambasadorami Heinekena, w tym m.in. Thierry’m Henry.

Heineken od zawsze stawia na innowacje i ekscytujące spotkania. Jesteśmy przekonani, że Metaverse łączy ludzi we wciągający sposób, choć z oczywistych względów nie jest najlepszym miejscem na degustację nowego piwa. Wirtualny Heineken Silver to świadomy pomysł, wyśmiewający zarówno nas, jak i wiele innych marek, które przenoszą do Metaverse produkty najbardziej cieszące w prawdziwym świecie. Na razie w większości krajów nowego Heinekena można smakować jedynie w formie pikseli i bajtów, dlatego chcemy zażartować z tego faktu i przypomnieć wszystkim, że nic nie przebije smaku orzeźwiającego piwa – tłumaczy Marcin Filipiak, dyrektor marki Heineken w Grupie Żywiec.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Polska jest jednym z pierwszych krajów, w których już można delektować się smakiem prawdziwego Heinekena Silver, największej innowacji marki w Europie. Produkt dostępny jest na sklepowych półkach od kilku tygodni. Heineken Silver to piwo leżakujące w niskiej temperaturze -1 stopnia Celsjusza przez przynajmniej 3 dni. Dzięki temu jest wyjątkowo orzeźwiający i delikatny, przy 4% zawartości alkoholu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poza sklepami, w których już można kupić Heinekena Silver, produkt będzie obecny w dedykowanych strefach na festiwalach i w przestrzeni miejskiej, w kanale HoReCa oraz w punktach sprzedaży w formacie pop-up barów i ekspozytorów. Wprowadzeniu nowości od Heinekena będzie towarzyszyła szeroko zakrojona kampania w telewizji, digitalu i mediach społecznościowych.