Agencja More Bananas przygotowała grę „Archetypy marki”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja More Bananas przygotowała grę „Archetypy marki”

Dzięki grze „Archetypy marki” odnajdziemy archetyp swojego brandu, korzystając z inspiracji i skojarzeń. To jeden z kluczowych elementów w komunikacji, ponieważ pozwala zachować jej spójność. Co więcej, sprawia, że marka wyróżnia się na tle innych.

– Budowanie fundamentu strategii marki nigdy nie było przyjemniejsze. Z pomocą gry można stworzyć bazę komunikacji, ale również zadbać o wzmocnienie relacji w zespole. Kluczowe zadanie w marketingu strategicznym można wykonać z przyjaciółmi w luźnej atmosferze,, zamiast organizować kolejny brainstorming –tłumaczy Ania Ledwoń-Blacha, creative owner w More Bananas.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Gra została przygotowana w formie pliku PDF do pobrania, wydrukowania i samodzielnego złożenia. Zawiera szczegółową instrukcję postępowania, aby w pełni wykorzystać jej potencjał. Jest już dostępna w sklepie internetowym na stronie morebananas.pl. Cały zysk zostanie przekazany na cel zbiórki prowadzonej przez fundację „Akcja Menstruacja”.

Podziękowania dla współtwórcy gry, Amadeusza Kusibaba.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij