TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dwie kampanie taktyczne, czyli Opcom dla ŠKODY

Trwają dwie kampanie taktyczne dla marki ŠKODA, przygotowane przez agencję reklamową Opcom.
O autorze
0 min czytania 2014-08-20

Pierwsza z nich to „ 300 upustów Citigo”, czyli 1000 zł upustu na ŠKODĘ Citigo dla najszybszych. Agencja przygotowała dedykowaną stronę www.skoda-upusty.pl z mechanizmem rezerwacji upustów, który daje polskim Klientom: unikalną szansę zarezerwowania dla siebie upustu 1000 zł na zakup modelu Citigo, display, mailing, radio oraz materiały dla dealerów.

oraz vod, kampanii display, mailingów, radia i materiałów dla dealerów.

Kampanie trwają do końca sierpnia.
Realizacja kampanii: Opcom
Planowanie kampanii i zakup mediów: MediaCom
Media społecznościowe: Kalicińscy.com

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj