Pierwsza z nich to „ 300 upustów Citigo”, czyli 1000 zł upustu na ŠKODĘ Citigo dla najszybszych. Agencja przygotowała dedykowaną stronę www.skoda-upusty.pl z mechanizmem rezerwacji upustów, który daje polskim Klientom: unikalną szansę zarezerwowania dla siebie upustu 1000 zł na zakup modelu Citigo, display, mailing, radio oraz materiały dla dealerów.
„Nowy jest lepszy”, to druga kampania Opcomu dla ŠKODY, będąca follow up kampanii ŠKODA Kredyt Niskich Rat. To popularne rozwiązanie, z którego z powodzeniem korzysta wielu Polaków, kupujących co roku nowe samochody ŠKODA. Do dyspozycji Klienta, agencja przygotowała stronę www, na której dostępny jest przelicznik rat, poprzez który Klient deklaruje wysokość raty, jaką jest gotowy zapłacić i długość okresu kredytowania. Na podstawie tych informacji aplikacja dostosowuje optymalny wybór modelu i opcji finansowania. Agencja odpowiedzialna jest również za stworzenie spotu tv
oraz vod, kampanii display, mailingów, radia i materiałów dla dealerów.
Kampanie trwają do końca sierpnia.
Realizacja kampanii: Opcom
Planowanie kampanii i zakup mediów: MediaCom
Media społecznościowe: Kalicińscy.com