BAN.pl publikuje ranking najlepszych profili firmowych w LinkedIn

Jak radzą sobie polskie marki w LinkedIn? Odpowiedzi na to pytanie udziela BAN.pl, wyłączny partner serwisu w Polsce, który opublikował listę TOP5 najlepiej funkcjonujących stron marek w serwisie.
O autorze
1 min czytania 2014-08-20

LinkedIn jest największym serwisem społecznościowym dedykowanym profesjonalistom. Na świecie zgromadził ponad 300 milionów użytkowników, natomiast w Polsce jest ich już ponad 2 mln.

„Coraz więcej firm wykorzystuje LinkedIn, który rośnie w siłę – liczba użytkowników z Polski wzrasta w dynamicznym, niesłabnącym tempie. Użytkownicy serwisu to ważne grono, o dużym potencjale i wysokiej sile nabywczej – nie opłaca się ich ignorować” – tłumaczy Ewa Betkier, dyrektor sprzedaży BAN.pl – „Centralnym miejscem marki jest Company Page, czyli strona firmowa. Pełni ona rolę agregatora treści, a także miejsca, gdzie gromadzą się fani firmy. Warto zadbać, aby Company Page był na najwyższym poziomie – efekt może pozytywnie zaskoczyć i zwiększyć sprzedaż!”.

Ranking BAN.pl obejmuje pięć najlepszych Company Page polskich marek. Tworzony był w oparciu o kilka kryteriów:

  • Szata graficzna Company Page
  • Poprawność i wygląd aktualizacji
  • Częstotliwość publikacji
  • Różnorodność aktualizacji

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj