Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

RocketJobs.pl startuje z 3. odcinkiem kampanii o Generacji Z

„Znam niejedną KOBIETĘ, która jest SILNIEJSZA niż niejeden facet” – tak brzmi tytuł najnowszego, trzeciego odcinka kampanii RocketJobs.pl o Generacji Z.
O autorze
0 min czytania 2022-03-28

W kolejnym filmie z serii Rozmowa o pracy, wsłuchujemy się w głos pokolenia Z na temat pracy kobiet. 

Według badań aż 42,6% Polek spotkało się w pracy z umniejszaniem kompetencji zawodowych ze względu na płeć.Twórcy portalu pracy przyszłości nawiązują odważną, skłaniającą do refleksji dyskusję na ten temat. Co #GenZ myśli o pozycji kobiet na rynku pracy?

Pierwsze dwa filmy z serii dotyczące oczekiwań zawodowych oraz tematyki studiów, można obejrzeć na kanale YouTube RocketJobs.pl

Partnerem mediowym cyklu jest Biuro Reklamy Gazeta.pl. Spoty wyreżyserował Mikołaj Sadowski, a wyprodukował F25 Production House. Za koncept i nadzór odpowiada team marketingu Rocket Jobs Tomasz Dubiel.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj