RocketJobs.pl startuje z 3. odcinkiem kampanii o Generacji Z

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
RocketJobs.pl startuje z 3. odcinkiem kampanii o Generacji Z

„Znam niejedną KOBIETĘ, która jest SILNIEJSZA niż niejeden facet” – tak brzmi tytuł najnowszego, trzeciego odcinka kampanii RocketJobs.pl o Generacji Z.

W kolejnym filmie z serii Rozmowa o pracy, wsłuchujemy się w głos pokolenia Z na temat pracy kobiet. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Według badań aż 42,6% Polek spotkało się w pracy z umniejszaniem kompetencji zawodowych ze względu na płeć.Twórcy portalu pracy przyszłości nawiązują odważną, skłaniającą do refleksji dyskusję na ten temat. Co #GenZ myśli o pozycji kobiet na rynku pracy?

Pierwsze dwa filmy z serii dotyczące oczekiwań zawodowych oraz tematyki studiów, można obejrzeć na kanale YouTube RocketJobs.pl

Partnerem mediowym cyklu jest Biuro Reklamy Gazeta.pl. Spoty wyreżyserował Mikołaj Sadowski, a wyprodukował F25 Production House. Za koncept i nadzór odpowiada team marketingu Rocket Jobs Tomasz Dubiel.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij