TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

To-my czytamy

Lubicie czytać? Zastanawiacie się kto, kiedy i jakie książki czyta? Interaktywny Instytut Badań Rynkowych odpowiedział na te pytania infografiką, stworzoną na podstawie badań internautów.
O autorze
0 min czytania 2014-08-21

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Badanie zostało przeprowadzone w dniach 29.07.-01.08.2014 r. przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych wchodzący w skład Grupy IQS.
Badanie było realizowane w ramach Go96! Omnibus online, techniką CAWI, metodą RTS (emisja ankiet na stronach internetowych).
W badaniu ogółem wzięło udział 1000 polskich Internautów w wieku 15 lat i więcej.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj