Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Disney+ wystartuje w Polsce już w czerwcu

Należąca do The Walt Disney Company platforma streamingowa DISNEY+, wystartuje latem w 42 krajach i 11 terytoriach. W Polsce jej wejście zaplanowano na 14 czerwca 2022 r. Cena subskrypcji w Polsce wyniesie 28,99 zł miesięcznie lub 289,90 zł w przypadku opłaty rocznej.
O autorze
1 min czytania 2022-03-29

Disney+ jest domem uwielbianych na całym świecie oryginalnych produkcji oraz tysięcy odcinków seriali i filmów od Disneya, Pixara, Marvela, National Geographic, ze świata Gwiezdnych Wojen, oraz tytułów od 20th Century Studios, FX czy Searchlight, występujących pod marką Star.

Subskrybenci będą mieli dostęp do takich seriali jak „The Book of Boba Fett” i „The Mandalorian”, wykreowanych przez producenta i scenarzystę Jona Favreau. Ponadto zobaczą „Moon Knight”, serial produkcji Marvel Studios z Oscarem Isaakiem w roli Stevena Granta, spokojnego i ułożonego pracownika małego sklepu, nękanego przez wspomnienia z innego życia, a także nominowany do Nagrody Akademii® film „Shang-Chi i legenda dziecięciu pierścieni” z Simu Liu i Awkwafiną.

Dodatkowo subskrybenci będą mogli spędzić czas przy wielu tytułach ze studia Disneya i Pixara, w tym nominowanej do Nagrody Akademii animacji „Luca” (Disney/Pixar) oraz uhonorowanych Nagrodą Akademii „Encanto” (Walt Disney Animation Studio) i „Cruelli” z Emmą Stone w roli kultowej Cruelli de Mon.

W ramach ogólnorozrywkowych produkcji, w Disney+ będzie można zobaczyć takie tytuły jak „Simpsonowie” czy „Grey’s Anatomy: Chirurdzy”. Z kolei National Geographic przedstawi między innymi serial dokumentalny „The World According To Jeff Goldblum”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Użytkownicy Disney+ będą mogli korzystać z najwyższej jakości serwisu, nawet na czterech urządzeniach jednocześnie. Przy wybranych tytułach będą mieć dostęp do funkcji IMAX Enhanced. Jednocześnie dostaną możliwość nieograniczonej liczby pobrań nawet na dziesięciu urządzeniach, a także będą mogli ustawić do siedmiu profili, w tym dostosowany specjalnie dla dzieci profil dziecięcy, który pozwala na dostęp do treści ograniczonych ze względu na wiek odbiorców.

Żeby być na bieżąco z informacjami o Disney+, zajrzyj na Disneyplus.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się