FRUGO LEMO serwuje kolory dzieciństwa!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
FRUGO LEMO serwuje kolory dzieciństwa!

Wakacje to nie tylko doskonały czas na zmiany i wprowadzenie świeżego klimatu w swoim otoczeniu, ale również okazja do wspominania dzieciństwa. FRUGO – kultowa marka – przychodzi z pomocą i przywraca kolory dzieciństwa poprzez zupełnie nowe FRUGO LEMO, dostępne w trzech wyczesanych wariantach!

Tegoroczne, gorące lato przyniosło totalnie świeżą wiadomość! FRUGO – mix kolorów wywołujący szeeeroki uśmiech na twarzy każdego fana sił natury – ponownie zaskoczyło. FRUGO LEMO to pierwsza lemoniada, która serwuje trzy kolory dzieciństwa w zaskakująco „niegrzecznych” smakach. ZIELONY wywodzący się z połączenia orzeźwiającego ogórka i kwaaaśnej cytryny, ŻÓŁTY obfitujący w smak letniego słońca z dodatkiem pomarańczy i wreszcie....(Uwaga! Uwaga!) NIEBIESKI pełen smaku „nieba” z dodatkiem jagód.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Przygotowując nową odsłonę FRUGO LEMO postawiliśmy na „niegrzeczne” kombinacje smaków, które towarzyszą nam od lat – znamy je z dzieciństwa i ciągle uwielbiamy. Postanowiliśmy je zmiksować i zawrzeć w słynącym ze swojej przekornej natury FRUGO. Postaraliśmy się, aby najnowsza odsłona zaskoczyła, nawet największych fanów kolorowej marki – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

Edycja FRUGO LEMO dostępna jest w klasycznych, szklanych butelkach o pojemności 250 ml z niecodzienną czarną nakrętką z guzikiem. Z okazji premiery FRUGO LEMO została zaprojektowana nowa etykieta, którą wyróżnia obszerna grafika mocno zakręconej czaszki, wypełnionej owocami. Nie należy się jednak martwić o brak dobrze znanego logotypu FRUGO – jak zwykle białe litery na czarnym tle, ułożone w pionie, zajmują zaszczytne miejsce.

To jednak nie wszystko! Po raz pierwszy kolorowy eliksir FRUGO został zamknięty również w puszkach 250 ml. W tym niespotykanym opakowaniu dostępne są dwa „niegrzeczne” kolory, które orzeźwią każdą czachę – ZIELONY i NIEBIESKI.

Seria FRUGO LEMO dostępna jest już w sklepach, w rekomendowanej cenie detalicznej 1,79 zł.
                              

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij