TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nadchodzi futurystyczny streetwear Togoshi!

Przyszłość dzieje się teraz! Dzięki Grupie CCC powraca marka Togoshi. Kolekcja na sezon wiosna-lato 2022 już w sprzedaży.
O autorze
1 min czytania 2022-03-31

Oto uniform nowej generacji! Ludzie przyszłości ubierają się w Togoshi. Zafascynowani nowoczesną technologią, koreańską sztuką komiksu oraz zespołami Black Pink i BTS, noszą ciuchy jak globalni influencerzy.

Choć fasony Togoshi mają swoje źródło w streetwearze, wykraczają poza ramy jednej konwencji. Obszerne bluzy, joggersy i t-shirty wykonane miękkiej dzianiny zadrukowane są motywami z koreańskiej popkultury. Ich przeciwieństwem są super obcisłe sukienki i leggingsy, które z powodzeniem stają się drugą skórą.

Kluczem jest kolor – od żarówiastej żółci, z którą kontrastuje czerń, aż po pastelową lawendę, która otula ciało w legginsach i obcisłych topach. Z motywów charakterystycznych dla looku Y2K, w kolekcji wiosna-lato 2021 pojawiły się super nowoczesne grafiki czerpiące z kultury dalekiego wschodu. Neony ulic Seulu, stylizacje frontmenów koreańskich boysbandów, kultura rave to inspiracje pierwszej kolekcji.

Nie byłoby Togoshi bez sneakersów – aerodynamicznych, masywnych i stabilnych. Linię butów uzupełniają normcore’owe sandały.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W sesji Zuzy Krajewskiej, która przypomina instagramowy feed influencerów najnowszej generacji albo zapis z kamery CCTV, wystąpili Chinka Maggie Yu, znana ze współpracy z Burberry i Japończyk Jumpei Okazaki, który na plan przyleciał prosto z paryskiego tygodnia mody.

Kolekcja Togoshi jest dostępna w sklepach stacjonarnych MODIVO, na Modivo.pl, w aplikacji mobilnej MODIVO, na eobuwie.pl, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej CCC.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: Zuza Krajewska
Modelki i modele: Jumpei Okazaki, Maggie Yu, Sia
Stylizacja: Anita Szymczak
Makijaż:Wilson
Włosy: Łukasz Pycior
Scenografia: Anna Szczęsny
Marketing director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art director: Justyna Purzycka / CCC
Produkcja: Olga Janicka/ CCC

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Artykuł powstał we współpracy z CCC.