Nadchodzi futurystyczny streetwear Togoshi!

Przyszłość dzieje się teraz! Dzięki Grupie CCC powraca marka Togoshi. Kolekcja na sezon wiosna-lato 2022 już w sprzedaży.
O autorze
1 min czytania 2022-03-31

Oto uniform nowej generacji! Ludzie przyszłości ubierają się w Togoshi. Zafascynowani nowoczesną technologią, koreańską sztuką komiksu oraz zespołami Black Pink i BTS, noszą ciuchy jak globalni influencerzy.

Choć fasony Togoshi mają swoje źródło w streetwearze, wykraczają poza ramy jednej konwencji. Obszerne bluzy, joggersy i t-shirty wykonane miękkiej dzianiny zadrukowane są motywami z koreańskiej popkultury. Ich przeciwieństwem są super obcisłe sukienki i leggingsy, które z powodzeniem stają się drugą skórą.

Kluczem jest kolor – od żarówiastej żółci, z którą kontrastuje czerń, aż po pastelową lawendę, która otula ciało w legginsach i obcisłych topach. Z motywów charakterystycznych dla looku Y2K, w kolekcji wiosna-lato 2021 pojawiły się super nowoczesne grafiki czerpiące z kultury dalekiego wschodu. Neony ulic Seulu, stylizacje frontmenów koreańskich boysbandów, kultura rave to inspiracje pierwszej kolekcji.

Nie byłoby Togoshi bez sneakersów – aerodynamicznych, masywnych i stabilnych. Linię butów uzupełniają normcore’owe sandały.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W sesji Zuzy Krajewskiej, która przypomina instagramowy feed influencerów najnowszej generacji albo zapis z kamery CCTV, wystąpili Chinka Maggie Yu, znana ze współpracy z Burberry i Japończyk Jumpei Okazaki, który na plan przyleciał prosto z paryskiego tygodnia mody.

Kolekcja Togoshi jest dostępna w sklepach stacjonarnych MODIVO, na Modivo.pl, w aplikacji mobilnej MODIVO, na eobuwie.pl, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej CCC.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: Zuza Krajewska
Modelki i modele: Jumpei Okazaki, Maggie Yu, Sia
Stylizacja: Anita Szymczak
Makijaż:Wilson
Włosy: Łukasz Pycior
Scenografia: Anna Szczęsny
Marketing director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art director: Justyna Purzycka / CCC
Produkcja: Olga Janicka/ CCC

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Artykuł powstał we współpracy z CCC.