TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Daniel Rubinowski Dyrektorem Marketingu NIVEA Polska

Z początkiem lipca 2014 roku Daniel Rubinowski objął stanowisko Dyrektora Marketingu NIVEA Polska. Jest odpowiedzialny za planowanie i realizację strategii marketingowej oraz wizerunek NIVEA na rynku polskim.
O autorze
1 min czytania 2014-08-22

Daniel Rubinowski od lipca odpowiedzialny jest za kierowanie działem marketingu NIVEA w Polsce. Jego zadaniem będzie tworzenie strategii marketingowej, wzmacniającej pozycję NIVEA, jako marki i firmy, która oferuje produkty cieszące się wysokim zaufaniem konsumentów, bliskie rodzinie i związanym z nią wartościom. Rubinowski będzie kontynuował wdrażanie w Polsce planu marketingowego na 2015 rok, który współtworzył na poziomie globalnym, pracując w centrali Grupy Beiersdorf w Hamburgu.

„Objęcie stanowiska Dyrektora Marketingu NIVEA Polska to dla mnie prawdziwy zaszczyt i zawodowe wyzwanie. Jestem przekonany, że moja wiedza rynkowa oraz dotychczasowe doświadczenie zdobyte w kraju i za granicą przełożą się na realizowaną z sukcesem strategię marketingową firmy” – mówi Daniel Rubinowski.

Daniel Rubinowski jest związany z Grupą Beiersdorf od 2004 roku. Od początków swojej dynamicznej kariery w NIVEA Polska zajmował się kwestiami strategicznymi dotyczącymi działu sprzedaży i marketingu. Jego wszechstronność, gotowość do podejmowania wyzwań i umiejętność nieszablonowego myślenia sprawiły, że z sukcesem realizował przyjęte strategie biznesowe. W ostatnich latach pełnił m. in. funkcję Marketing Managera w rosyjskim oddziale Grupy Beiersdorf, odpowiadając za działania regionalne i lokalne w 12 krajach Azji i Europy Wschodniej. A następnie zajmował stanowisko Senior International Brand Managera, z powodzeniem opracowując m. in. globalny plan rozwoju marki NIVEA MEN.

Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Prywatnie aktywny pasjonat pływania, boksu oraz gry w golfa, ponadto miłośnik numizmatyki i amerykańskiej motoryzacji z lat 60-tych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj