BETFAN z nową kampanią przed Roastem Pudziana

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
BETFAN z nową kampanią przed Roastem Pudziana

BETFAN, polski legalny bukmacher, ruszył z nową kampanią marketingową z udziałem swojego ambasadora, Mariusza Pudzianowskiego. Sześć spotów reklamowych z zawodnikiem MMA i strongmanem w intelektualnym wydaniu informuje o zaletach oferty BETFAN. Bukmacher uruchomił kampanię przed zbliżającym się Roastem Pudziana, którego jest też sponsorem. W wydarzeniu wystąpią m.in. Popek i Łukasz „Juras” Jurkowski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na przełomie marca i  kwietnia BETFAN zapoczątkował nową kampanię reklamową. Najbardziej rozpoznawalną twarz bukmachera, czyli Mariusza Pudzianowskiego, można zobaczyć w czterech różnych kreacjach. W każdym ze spotów, w których wciela się w rolę profesora, piłkarza, właściciela konia wyścigowego i zawodnika MMA, ambasador informuje o promocjach oferowanych przez bukmachera, m.in. akcji CASHBACK 600 zł i 60 zł FREEBET. Kampanię można już śledzić w telewizji – na Polsacie i antenach TVP, a także w Internecie i social mediach. To jednak przedsmak prawdziwej rozrywki. 3 kwietnia odbędzie się bowiem Roast Pudziana.

Język polski bywa skomplikowany, Mariusz Pudzianowski zaskakujący nie tylko w sporcie, a propozycje BETFAN dla graczy są zawsze proste i przejrzyste. Pokazujemy to w naszych najnowszych spotach. Dodatkowo, ponieważ bardzo lubimy nietypowe akcje i jesteśmy największymi fanami Mariusza, zaangażowaliśmy się we współpracę ze Stand-Up No Limits organizującym Roast Pudziana. Legendarna wytrzymałość i cierpliwość naszego mistrza, która przyniosła mu wiele zwycięstw, zostanie wystawiona na zupełnie inną próbę niż na macie. Z tej okazji przygotowaliśmy też wiele zakładów specjalnych, jak ten czy Mariusz da się sprowokować Popkowi, Jurasowi albo któremuś z komików – opowiada Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.

Zaplanowany na 3 kwietnia Roast Pudziana będzie wydarzeniem, w którym Mariusz Pudzianowski stanie się obiektem żartów i kpin dziewięciu osób. Wśród nich znajdą się m.in. jego byli rywale, czyli Popek Monster i Łukasz „Juras” Jurkowski. Czy Pudzian to wytrzyma? A może poniosą go emocje i dojdzie do powtórki z gali wręczenia Oscarów? Tego typu zakłady specjalne można obstawiać na betfan.pl.

Roast Pudziana jest organizowany przez Stand-up No Limits. Wydarzenie można obejrzeć na żywo w katowickim Spodku bądź wykupując dostęp pay per view.

Współpracę sponsoringową ze Stand-up No Limits, przygotowania koncepcyjne i wykonawcze najnowszej kampanii reklamowej koordynuje dział marketingu BETFAN.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij