TATUUM świętuje 25. urodziny marki wiosenną kampanią specjalną „Blooming”

O autorze
1 min czytania 2022-04-01

Na kampanię „Blooming” składa się sesja zdjęciowa oraz seria krótkich materiałów wideo, content stworzonych na potrzeby mediów społecznościowych marki, witryn sklepowych oraz serwisu e-commerce.

Za koncepcję i nadzór kreatywny odpowiada zespół CREATIVE SEC Newgate CEE:

  • Dyrektorką kreatywną SEC Newgate CEE jest Agata Rychlik.
  • Client service director SEC Newgate CEE jest Anna Głowacka-Wróbel.
  • Za produkcję odpowiadała agencja SHOOTME.
  • Za sesję zdjęciową odpowiada Kasia Bielska.
  • Autorem materiałów wideo jest Grzegorz Łach.

Po stronie klienta za kampanię „Blooming” odpowiada Klaudyna Zygał, dyrektor kreatywna oraz Dominika Pietryga, head of marketing TATUUM.

– To trzeci projekt, który realizujemy wspólnie z TATUUM. Poprzednia kolekcja z Misiem Uszatkiem wyprzedała się niedługo po premierze. Liczymy, że nowa odsłona marki w kampanii „Blooming” równie skutecznie poszerzy dotychczasową grupę odbiorców marki – mówi Joanna Poniatowska, founding partner SEC Newgate CEE, która odpowiada za CREATIVE.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Blooming” jest kolekcją, która wskazuje nowe kierunki i z nadzieją, wiarą i świeżą energią pozwala spojrzeć na kolejne lata projektowania mody. Trzy niezwykle wyraziste wzory i soczysta paleta kolorów są mocnym akcentem przełamującym dotychczasową, klasyczną odsłonę marki.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się