TATUUM świętuje 25. urodziny marki wiosenną kampanią specjalną „Blooming”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
TATUUM świętuje 25. urodziny marki wiosenną kampanią specjalną „Blooming”

Na kampanię „Blooming” składa się sesja zdjęciowa oraz seria krótkich materiałów wideo, content stworzonych na potrzeby mediów społecznościowych marki, witryn sklepowych oraz serwisu e-commerce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za koncepcję i nadzór kreatywny odpowiada zespół CREATIVE SEC Newgate CEE:

  • Dyrektorką kreatywną SEC Newgate CEE jest Agata Rychlik.
  • Client service director SEC Newgate CEE jest Anna Głowacka-Wróbel.
  • Za produkcję odpowiadała agencja SHOOTME.
  • Za sesję zdjęciową odpowiada Kasia Bielska.
  • Autorem materiałów wideo jest Grzegorz Łach.

Po stronie klienta za kampanię „Blooming” odpowiada Klaudyna Zygał, dyrektor kreatywna oraz Dominika Pietryga, head of marketing TATUUM.

– To trzeci projekt, który realizujemy wspólnie z TATUUM. Poprzednia kolekcja z Misiem Uszatkiem wyprzedała się niedługo po premierze. Liczymy, że nowa odsłona marki w kampanii „Blooming” równie skutecznie poszerzy dotychczasową grupę odbiorców marki – mówi Joanna Poniatowska, founding partner SEC Newgate CEE, która odpowiada za CREATIVE.

„Blooming” jest kolekcją, która wskazuje nowe kierunki i z nadzieją, wiarą i świeżą energią pozwala spojrzeć na kolejne lata projektowania mody. Trzy niezwykle wyraziste wzory i soczysta paleta kolorów są mocnym akcentem przełamującym dotychczasową, klasyczną odsłonę marki.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij