BrightMedia dla Muzeum Powstania Warszawskiego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
BrightMedia dla Muzeum Powstania Warszawskiego

Najnowsza realizacja agencji BrightMedia to projekt stworzony z okazji 70. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Strona internetowa Warsawrising.eu powstała na zlecenie Muzeum Powstania Warszawskiego.

Prowadzi ona użytkownika przez historię stolicy Polski od odzyskania niepodległości w 1918 r., poprzez dwudziestolecie międzywojenne, okres II wojny światowej, aż po odrodzenie miasta po latach totalitarnego zniewolenia. Oczywiście najwięcej miejsca poświęcono historii samego Powstania Warszawskiego i temu, jaką cenę przyszło zapłacić Warszawie i Polsce za pragnienie wolności.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Warsawrising.eu stanowi interaktywne uzupełnienie wystawy „Powstanie Warszawskie 1944”, która od 29 lipca prezentowana jest w berlińskim muzeum Topografia Terroru. Całe przedsięwzięcie, strona internetowa i wystawa to wspólny projekt Fundacji Topografia Terroru w Berlinie i Muzeum Powstania Warszawskiego.

Głównym wyzwaniem w realizacji strony Warsawrising.eu było stworzenie prezentacji przystępnej dla obcokrajowca. Z tego względu opracowano ją w trzech językach – polskim, niemieckim i angielskim. Nie mniej ważne było jednak przedstawienie treści w interesującej formie.

- Zależało nam, aby strona wspierająca projekt nasz i Fundacji Topografia Terroru była w pewnym sensie przeniesieniem do świata wirtualnego ekspozycji muzealnej, jednak w taki sposób, by można było nie tylko obejrzeć wybrane zasoby muzealne, lecz także przeżyć tę historię. Sądzę, że udało się to znakomicie osiągnąć. Strona wzbudza emocje i można spędzić na niej nawet kilka godzin. Jesteśmy niezwykle zadowoleni z tego, jak profesjonalnie agencja BrightMedia wywiązała się z powierzonego jej zadania – mówi Katarzyna Grabowska, koordynator projektu z ramienia Muzeum Powstania Warszawskiego.

Strona Warsawrising.eu to najważniejszy projekt w dotychczasowym dorobku agencji BrightMedia i z pewnością szczególny. – Przystępując do prac, myśleliśmy o tym, aby historia przedstawiona na stronie była bardziej przeżyciem, a nie zderzeniem z książkowymi faktami. Chcieliśmy stworzyć multimedialną wystawę internetową, a nie zwyczajny serwis. Dzisiaj mogę powiedzieć, że jesteśmy dumni z efektu, jaki osiągnęliśmy. Co ważne, projekt idealnie wpisał się w profil naszej działalności – mówi Łukasz Górka. – Chcemy realizować projekty wizerunkowe, przyciągające uwagę i w pełni wykorzystujące możliwości, jakie daje nam współczesna technologia webowa. Dla nas kreacja to nie tylko design, ale również rozwiązania technologiczne – zaznacza.

Agencja BrightMedia weszła na rynek interactive w styczniu tego roku. Specjalizuje się w wizerunkowej kreacji, produkcji i strategii w obszarze digital. Jej założyciele, Ewa Przybylak i Łukasz Górka, mają wieloletnie doświadczenie w branży. Realizowali kampanie interaktywne i wizerunkowe dla takich marek jak Mercedes, Colgate, Nivea, Loreal, Orange czy Renault. Za kreację odpowiedzialny jest Paweł Rębisz – art director i designer, który w ostatnich latach realizował projekty m.in. dla Inteligo, Skody, Dwutygodnika czy Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Sama agencja od momentu powstania zbiera międzynarodowe wyróżnienia za swoje realizacje: dwie nagrody Site of the Day Awwwards i trzy nagrody fwa, ponadto 3 wyróżnienia w serwisie Behance oraz Site of the week przyznane przez brytyjski Web Designer magazine.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij