Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wyjedź na wyścig Formuły 1 z Banco Santander

Banco Santander dla wszystkich fanów sportów motoryzacyjnych przygotował międzynarodowy konkurs, w którym nagrodą główną jest udział w Grand Prix Abu Dhabi. Aby wziąć udział w konkursie należy zrobić tzw. „Speed Selfie” i do 31 sierpnia br. zamieścić je na oficjalnej stronie konkursu.
O autorze
1 min czytania 2014-08-25

Zdjęcie royalty free z Fotolia

„Speed Selfie” to zdjęcie twarzy uczestnika wyrażającej w oryginalny sposób emocje, jakie towarzyszyłyby mu, gdyby kierował bolidem Formuły 1. Im bardziej zwariowane i niepowtarzalne, tym ma większe szanse na nagrodę główną. Każda osoba może zgłosić max. 3 zdjęcia, które będą oceniane przez innych użytkowników i fanów konkursu. W głosowaniu, które 31 sierpnia br. zakończy pierwszy etap konkursu, zostanie wybranych dziesięć najlepszych „Speed Selfies” – pięć w otwartym głosowaniu online, pięć ocenionych najwyżej przez jury Banco Santander.

Kolejne etapy konkursy to:

  • Etap 2 – IQ Test, podczas którego uczestnicy w jak najkrótszym czasie będą musieli odpowiedzieć na pięć pytań dotyczących Formuły 1 (od 1 do 11 września br.);
  • Etap 3 – Panel, w którym zadaniem uczestników będzie odpowiednie dopasowanie zdjęć związanych z Formułą 1 (od 12 do 21 września br.);
  • Etap 4 – Santander Licence, podczas którego uczestnicy konkursu będą musieli przygotować specjalny film lub zdjęcie pokazujące ich pasję Formułą 1 i udowodnić, że zasługują na nagrodę główną (od 22 września do 5 października br.);
  • Etap 5 – Santander Licence Campaign to finałowe głosowanie na najlepszych „Santander Licences”, którzy ukończyli wszystkie etapy konkursu (od 6 do 12 października br.).

17 października br. Banco Santander ogłosi listę laureatów. Zwycięzca otrzyma wyjazd dla 2 osób na Grand Prix Formuły 1 w Abu Dhabi w dniach 22-23 listopada 2014 r. Dodatkowo, jeśli zwycięzca konkursu będzie klientem Banco Santander  lub Grupy Santander, otrzyma 2 bilety VIP do parku rozrywki Ferrari World Abu Dhabi. Laureaci drugiego i trzeciego miejsca w finałowej klasyfikacji otrzymają odpowiednio rękawice i buty podpisane przez jednego z kierowców F1: Fernando Alonso lub Kimi Raikkonena (z zespołu Ferrari) lub Jensona Buttona (z zespołu McLaren). Banco Santander przewidział także nagrody specjalne dla 10 laureatów każdego z pięciu etapów konkursu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs „Santander Licence” jest skierowany do wszystkich osób zainteresowanych wyścigami najszybszych czterech kółek na świecie, nawet jeśli nie są klientami Santander Banku i Grupy Santander. Organizatorem projektu jest Banco Santander, główny akcjonariusz Banku Zachodniego WBK i główny sponsor zespołu Ferrari Formuły 1.

Szczegóły konkursu „Santander Licence”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Regulamin konkursu „Santander Licence”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się