Fabryka Komunikacji Społecznej dla SOS Wiosek Dziecięcych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Fabryka Komunikacji Społecznej dla SOS Wiosek Dziecięcych

Rusza kampania „Głowa do góry! Czas na lepszy start!”, w ramach której Fabryka Komunikacji Społecznej przygotowała kreację i wyprodukowała 30-sekundowy spot telewizyjny. Agencja wsparła SOS Wioski Dziecięce na zasadzie non profit.

Według raportu Centrum Badania Opinii Społecznej, w ubiegłym roku rodzice wydali średnio 826 zł na wyprawkę dla jednego ucznia − to 14% więcej niż rok wcześniej. To pokazuje jak ogromne finansowe wyzwanie stoi przed rodzinami SOS. W każdym domu w SOS Wiosce Dziecięcej mieszka bowiem od 5 do 8 dzieci. Kampania „Głowa do góry! Czas na lepszy start!” ma im pomóc w pozyskaniu funduszy na zakup podręczników i szkolnych wyprawek, ale także na zorganizowanie zajęć wyrównujących zaległości edukacyjne dzieci. Spot wyreżyserował Jacek Szymański, który był także operatorem, a za kreację odpowiadała Teresa Biernacka z Fabryki Komunikacji Społecznej. Charakterystyczny głos Tadeusza Sznuka, który na ten cel użyczył go bezpłatnie, zachęca do wsparcia akcji, by „dać dzieciom szansę na lepszy start w nowym roku szkolnym”. Kampania dzisiaj rusza na antenie TVN. Spot zostanie także wyemitowany w TVP.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij