„reZigiusz” i Aleksandra Mirosław w nowej kampanii STS

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„reZigiusz” i Aleksandra Mirosław w nowej kampanii STS

STS wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Tym razem motywem przewodnim w komunikacji największego polskiego bukmachera jest pokazanie gotowości do działania w różnych wymiarach. Ambasadorami zostali Remigiusz „reZigiusz” Wierzgoń oraz Aleksandra Mirosław.

STS od 2019 roku prowadzi działania marketingowe w ramach platformy „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Komunikuje ona, że każdy kibic jest gotowy odkryć swój potencjał i wykorzystać wiedzę oraz pasję do sportu, aby poprawnie obstawić wynik i wygrać. W najnowszej odsłonie kampanii marka zmienia narrację. Zapraszając do współpracy ambasadorów – przedstawicieli różnych profesji – pokazuje, że gotowość ma różne wymiary, ale wiara w nią i w swój potencjał prowadzi do tego samego – do wygranej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do akcji zostało zaproszonych kilku bohaterów. W pierwszej kolejności STS przedstawi historie Remigiusza „reZigiusza” Wierzgonia – jednego z najpopularniejszych polskich youtuberów – oraz Aleksandry Mirosław – mistrzyni świata i Europy we wspinaczce na czas, a także rekordzistki świata w tej konkurencji. Z opowieściami ambasadorów w formie spotów można zapoznać się na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u. Ich sylwetki zostaną także wykorzystane w działaniach display.

W najnowszej kampanii postawiliśmy na spoty o charakterze testymonialowym, dzięki którym przedstawiamy odbiorcom świadectwa bohaterów. Każdy z nich zabiera nas do swojego świata i dzieli się drogą do sukcesu, która zaczęła się od tego, że byli gotowi. Te opowieści stanowią namacalny dowód, że gotowość może przybrać różne stany, ale cel zawsze jest ten sam: wygrana. To z kolei pomaga przełamywać bariery związane z obstawianiem zakładów – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.

Każdy spot został stworzony w innej stylistyce, dopasowanej do ambasadora. Aleksandra Mirosław zabiera odbiorcę na ściankę wspinaczkową i opowiada o tym, że zawsze wiedziała, że będzie mistrzynią i mimo przeciwności dążyła do celu, który zrealizowała. Z kolei „reZigiusz” urodził się gotowy. Zawsze wierzył w siebie i dostrzegał pojawiające się wyzwania, które zamieniał na kolejne zwycięstwa. W spocie zabiera nas do świata rozszerzonej rzeczywistości.

STS od lat jest największym bukmacherem w Polsce. Wyniki świadczą o naszych wyjątkowych przewagach konkurencyjnych. Stale inwestujemy w rozwój technologii i realizację naszej strategii „mobile-first”. Nieustannie wzmacniamy naszą pozycję, koncentrując się na autorskich i nowoczesnych rozwiązaniach oraz rozbudowie oferty i udostępnianiu kolejnych innowacyjnych funkcjonalności dla klientów. Niezmiennie też od lat wyznaczamy trendy w komunikacji marketingowej branży bukmacherskiej, co wymiernie przekłada się zarówno na wzrost obrotów, jak i liczbę klientów – dodaje Paweł Rabantek.

Kampania startuje 6 kwietnia. Komunikacja obejmuje działania w digitalu i mediach społecznościowych. Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, natomiast spoty zostały zrealizowane przez Szut Szut Studio, a ich reżyserami są Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski.

Muzykę do wszystkich spotów kampanii skomponował Janusz Walczuk, który jako ambasador marki pojawi się w kolejnej części kampanii. Jego historię o gotowości będzie można poznać 13 kwietnia.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij