Russell Hobbs świętuje 70. urodziny z nową strategią marki w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Russell Hobbs świętuje 70. urodziny z nową strategią marki w Polsce

„We get life” to hasło przewodnie nowej strategii komunikacji Russell Hobbs. Osią no-wej komunikacji są współczesne rodziny i ich nieperfekcyjne życie oraz produkty ułatwiające codzienność. Z okazji jubileuszu 70-lecia Russell Hobbs planuje działania specjalne w Polsce.

Dokładnie 70 lat temu Bill Russell i Peter Hobbs zaczęli tworzyć przemyślane produkty inspirowane prawdziwym życiem. To właśnie im zawdzięczamy innowację, która do dzisiaj ułatwia życie milionom osób – pierwszy czajnik wyłączający się automatycznie. Świętując jubileusz, Russell Hobbs wprowadza nową strategię komunikacji „We get life”. W ten sposób pokazuje, że każdego dnia jest częścią prawdziwego życia – jego wzlotów i upadków.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Russell Hobbs istnieje od 70 lat. W tym czasie stał się nieodłącznym towarzyszem codzienności dla wielu osób. Pragniemy uczcić ten fakt. Nowa strategia „We get life” jest owocem niezliczonej ilości badań konsumenckich, aby jak najlepiej zrozumieć potrzeby klientów. Jako marka globalna wiemy, że różne rynki różnie postrzegają naszą markę. Dlatego nowy design został zaprojektowany tak, aby odzwierciedlał nieprzemijający brytyjski styl, który w równym stopniu zapewnia nowoczesność i trwałość – mówi Izabela Matulka, brand manager Russell Hobbs Polska.

Akcje specjalne z okazji 70-lecia

Na najbliższe miesiące marka planuje działania związane z obchodami 70-lecia. Jedną z nich jest urodzinowa promocja konsumencka, podczas której marka rozda 2000 żelazek. Wystarczy zrobić zakupy za min. 189 zł, zarejestrować zakup na stronie 70latrussellhobbs.pl  i gotowe! Promocja startuje już 1 kwietnia i potrwa 3 miesiące.

Działania promocyjne w ramach kampanii „We get life” obejmują również emisję spotów sponsorskich w telewizji, telewizji hybrydowej (VOD) i w serwisie YouTube, a także kampanię online oraz w płatnych obszarach mediów społecznościowych - na Facebooku oraz Instagramie.

Za przygotowanie promocji konsumenckiej, jej wsparcia, a także zakup mediów online odpowiada agencja Highlite. Za działania z zakresu content marketingu i PR odpowiada Neon Shake.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij