Nowy design kultowego Torcika Wedlowskiego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy design kultowego Torcika Wedlowskiego

Agencja brandingowa Czteryczwarte przeprowadziła całościowy redesign kultowego Torcika Wedlowskiego. Wchodzące na rynek nowe opakowanie wyróżnia elegancka forma i ornamentyka, które podkreślają dekoracyjny charakter produktu.

Torcik Wedlowski to produkt jedyny w swoim rodzaju – oblany wedlowską czekoladą, stanowi kompozycję kruchych wafli przełożonych kremem orzechowym. Co ważne, każdy torcik jest bogato zdobiony i ręcznie dekorowany. Wielu konsumentów jednak o tym nie wie, mimo że produkt należy do jednych z najstarszych, od lat znanych i cenionych na polskim rynku słodyczy marki Wedel.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przeprowadzony przez Czteryczwarte redesign miał na celu budowanie świadomości i podkreślenie wyróżników produktu. Ważnym zadaniem było należyte wyeksponowanie zawartości i tym samym zwrócenie uwagi na dekoracyjność Torcika Wedlowskiego. Służą temu zastosowane przez projektantów zabiegi: przezroczyste okienko, artystyczna kompozycja pokazująca składniki, a przede wszystkim ornamentyka nawiązująca do dekoracji na samym torciku. Elegancji dodaje również kojarzona z jakością i tradycją nowa kolorystyka, uwzględniająca biel, subtelne szarości i złote litery na granatowym tle. Redesign połączono z repozycjonowaniem produktu, przesunięciem go w stronę wyrobów ekskluzywnych. Po zmianach, Torcik Wedlowski może stanowić wyjątkowy upominek na każdą okazję.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij