Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy design kultowego Torcika Wedlowskiego

Agencja brandingowa Czteryczwarte przeprowadziła całościowy redesign kultowego Torcika Wedlowskiego. Wchodzące na rynek nowe opakowanie wyróżnia elegancka forma i ornamentyka, które podkreślają dekoracyjny charakter produktu.
O autorze
1 min czytania 2014-08-25

Torcik Wedlowski to produkt jedyny w swoim rodzaju – oblany wedlowską czekoladą, stanowi kompozycję kruchych wafli przełożonych kremem orzechowym. Co ważne, każdy torcik jest bogato zdobiony i ręcznie dekorowany. Wielu konsumentów jednak o tym nie wie, mimo że produkt należy do jednych z najstarszych, od lat znanych i cenionych na polskim rynku słodyczy marki Wedel.

Przeprowadzony przez Czteryczwarte redesign miał na celu budowanie świadomości i podkreślenie wyróżników produktu. Ważnym zadaniem było należyte wyeksponowanie zawartości i tym samym zwrócenie uwagi na dekoracyjność Torcika Wedlowskiego. Służą temu zastosowane przez projektantów zabiegi: przezroczyste okienko, artystyczna kompozycja pokazująca składniki, a przede wszystkim ornamentyka nawiązująca do dekoracji na samym torciku. Elegancji dodaje również kojarzona z jakością i tradycją nowa kolorystyka, uwzględniająca biel, subtelne szarości i złote litery na granatowym tle. Redesign połączono z repozycjonowaniem produktu, przesunięciem go w stronę wyrobów ekskluzywnych. Po zmianach, Torcik Wedlowski może stanowić wyjątkowy upominek na każdą okazję.