„Zostań maxymalistką!” – Rusza kampania nowej drogerii internetowej Dr.Max Drogeria

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Zostań maxymalistką!” – Rusza kampania nowej drogerii internetowej Dr.Max Drogeria

Zespół agencji Opus B odpowiada za launch nowej drogerii internetowej Dr.Max Drogeria.

„Zostań maxymalistką!” to hasło kampanii wprowadzającej na rynek nową drogerię internetową. Dr.Max Drogeria jest dla najbardziej wymagających konsumentek – „maxymalistek”. Są nimi kobiety, które zawsze szukają maksymalnych promocji i maksymalnego wyboru. Dla nich stworzyliśmy internetową drogerię, która sprosta ich maksymalnych oczekiwaniom. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Unikalny język narracji naszych bohaterek oraz charakterystyczny sposób ich ilustracji wyróżnił Dr.Max Drogeria od konkurencji w tej kategorii – tłumaczy Carolina Pietyra, strategy manager & service designer w Opus B.

Opus B odpowiada za strategię i kreację działań, które obejmują video online, kreacje display, social media, radio, OOH.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij