TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Plej wygrywa globalny przetarg na obsługę komunikacyjną promocji Armor All z Oracle Red Bull Racing

Marka Armor All weszła w długoterminowe partnerstwo z jedną z najlepszych drużyn Formuły 1, Oracle Red Bull Racing Team. W efekcie tej współpracy zaplanowano globalną promocję, opartą o różne mechanizmy, w większości krajów: buy & win.
O autorze
1 min czytania 2022-04-07

Na początku roku  ogłoszono globalny przetarg na komunikację związaną z promocją. W efekcie wygranego przetargu i przygotowania zwycięskiej koncepcji komunikacyjnej, Plej powierzono digital amplification, czyli przełożenie idei kreatywnej na komunikację promocji w social mediach oraz stworzenie propozycji kreacji dla krajów, w których dostępne są produkty marki. Plej przygotowuje już landing page dla tej promocji na rynki: polski, niemiecki, francuski i koreański. Rozmowy z kolejnymi rynkami są w toku. Agencja poprowadzi także promocję Armor All z Oracle Red Bull Racing w Polsce. Start działań w naszym kraju planowany jest tuż po Wielkanocy.

Wygrała zdecydowanie najlepsza linia kreatywna, idealnie trafiająca w sedno tego, co łączy markę Armor All i Oracle Red Bull Racing Team – miłość do motoryzacji, jakość i precyzja troski o auta oraz duma z bycia najlepszym. Plej zaproponował najciekawszą ideę kreatywną, a know-how i doświadczenie agencji w kampaniach prowadzonych na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie potwierdzone nieraz m.in. w globalnych projektach realizowanych od lat dla marki Energizer to dla nas stuprocentowa gwarancja sukcesu i osiągniecia zakładanych wyników biznesowych – mówi Dariusz Płaza, promotions manager, global marketing activation, Energizer Central Europe Sp. z o.o.
Od kilku lat intensywnie rozwijamy portfolio Plej w zakresie projektów międzynarodowych. Z marką Energizer mamy już na koncie blisko 10 globalnych kampanii realizowanych na kilkudziesięciu rynkach i pracujemy nad kolejnymi, dlatego cieszy nas, że tym razem docenił nas zespół kolejnej marki. Nowy globalny klient w portfolio Plej to wielki sukces zespołu i ogromny powód do dumy – powiedział Łukasz Ostaszewski, integrated communication partner w agencji Plej.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj