Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Rusza VI edycja podyplomowych studiów – Marketing Internetowy AGH

Niesłabnąca popularność kierunku Marketing Internetowy AGH zaowocowała 6-tą już edycją studiów. Słuchacze podczas 198 godzin zajęć u ponad 30 wykładowców zgromadzą zasób wiedzy niezbędnej dla liczącego się e-marketera, działającego zawsze w zgodzie z bieżącymi trendami.
O autorze
1 min czytania 2014-08-26

Rekomendowane przez IAB Polska studia każdego roku przechodzą ewaluację programu, aby kształcić specjalistów na najwyższym poziomie. Dzięki temu wśród absolwentów znajdują się dyrektorzy oraz szefowie marketingu wielu znanych i innowacyjnych firm. Kadrę Marketingu Internetowego AGH tworzą uznani praktycy z zakresu technologii webowych i mobilnych, e-mail i mobile marketingu, strategii i komunikacji marki oraz działań w social media czy sieci afiliacyjnych, wśród nich m.in. Paweł Tkaczyk, Michał Sadowski, Paweł Sala, Tomasz Karwatka, Maciej Budzich, Barbara Stawarz, Grzegorz Błażewicz, Jarosław Królewski, Dominik Kaznowski, Michał Cortez, Michał Kasperczyk, Agnieszka Starzyńska, Jakub Kwiatkowski, Iga Mościchowska, Marcin Sienkowski, Marcin Brysiak, Anita Kijanka i wielu innych. Studia zaowocowały w ostatnim roku bestsellerową publikacją „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy.”

Gościnne wykłady ekspertów z branży są dodatkową atrakcją kierunku Marketing Internetowy AGH. Program wzbogacony jest również o zajęcia praktyczne w profesjonalnym studio foto-wideo, podczas których słuchacze poznają efektywne metody wykorzystania wideo i fotografii w kampaniach medialnych w Internecie.

Studia przeznaczone są dla wszystkich osób interesujących się Internetem, które chcą podnieść swoje kwalifikacje, poszerzyć wiedzę z zakresu marketingu internetowego oraz znaleźć zatrudnienie w różnych działach marketingu, przede wszystkim w agencjach interaktywnych, portalach, startupach oraz firmach działających w sieci. Program studiów inspiruje również do tworzenia własnych e-firm. Uczestnictwo w studiach polecane jest szczególnie obecnym i przyszłym menadżerom, grafikom, programistom, informatykom i badaczom społecznym.

Rekrutacja potrwa do 15 września. Więcej na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing