TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Czy Metaverse i Mark Zuckerberg uratują pół Ziemi? #TRENDBOOK (podcast)

Czy Metaverse i Mark Zuckerberg uratują pół Ziemi? #TRENDBOOK (podcast)
Metaverse – wirtualny świat rodem z Matrixa będzie przyszłością internetu i konsumowania treści? Tak uważa Mark Zuckerberg czy Microsoft. Jak jednak sprawa wygląda w rzeczywistości? Sprawdź specjalny odcinek NowyMarketing Podcast.
O autorze
1 min czytania 2022-04-08

Neal Stephenson w swojej powieści pt. „Zamieć” utworzył coś, co dało podwaliny pod idee koncepcji Metaverse – olbrzymi, wirtualny świat, który stał się głównym sposobem konsumpcji treści, jak i całego życia. W kulturze i popkulturze obraz ten nie jest niczym wyjątkowym czy nowym. Matrix, Tron, Ready Player One czy Belle – to tylko kilka przykładów wielkich, cyfrowych metaświatów.

Po rebrandingu Facebooka na Meta i ogłoszeniu przez Marka Zuckerberga pracy nad Metaverse – świat technologii i marketingu oszalał. Swoje własne wersje opracowują także Microsoft, Epic Games czy Nvidia. Kto wygra wyścig po Metaverse i czy w ogóle możliwe jest, aby jedna korporacja stworzyła tak potężną wirtualną przestrzeń? Jakie wyzwania technologiczne stawia przed nami Metaverse? Dlaczego marki wplatają go w swoją komunikację, choć na dobrą sprawę jeszcze nic nie powstało? I czemu Elon Musk oraz ojciec PlayStation nie wierzą w koncepcję Zuckerberga?

Na te i wiele innych pytań w naszym specjalnym odcinku NowyMarketing Podcast poświęconemu stricte metaverse odpowiadają eksperci branżowi: Artur Roguski oraz Filip Beźnicki z Accenture Song.

To epizod, który powstał wraz z wydaniem naszego Trendbooka poświęconego trendom w marketingu – w tym także Metaverse. Więcej informacji o Metaverse znajdziesz w nim, jak i w rozszerzonej wersji artykułu na naszej stronie internetowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pobierz Trendbook NowegoMarketingu 2022

Sprawdź również: