Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dzieci podziękują swoim bohaterom, gotując im z Pascalem Brodnickim

Pascal Brodnicki powraca po 7 latach do telewizji, żeby pomóc dzieciom w podziękowaniu ich idolom – trenerom sportowym, strażakom, opiekunom, dawcom szpiku. W ramach wdzięczności, wspólnie przygotują dla nich wielką niespodziankę – uroczystą kolację.
O autorze
2 min czytania 2022-04-11

Dzieci często mają swoich idoli. Oprócz postaci z bajek, filmów czy gier, to również bohaterowie życia codziennego, którzy poprzez swoje zaangażowanie stali się dla nich autorytetem i dużym wsparciem. Jak mogą podziękować swoim idolom? Najprościej, gotując. W realizacji tego planu, pomoże im Pascal Brodnicki.

– Program „Tak smakuje dziękuję” to pierwszy telewizyjny projekt branded content, przy realizacji, którego bierzemy udział – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji ALDI w Polsce. – Mamy nadzieję, że program spodoba się całym rodzinom, a jego oglądanie będzie okazją do wspólnego spędzania czasu. Po realizacji kilku pierwszych odcinków wiemy, że dostarczają one wielu wzruszeń, pokazując ponadczasowe i dobre wartości – okazywanie sobie szacunku i wdzięczność wobec cichych bohaterów dnia codziennego. Atmosfera programu bliska jest naszym wartościom i temu, jacy jesteśmy, dlatego tak bardzo cieszymy się ze współpracy przy realizacji produkcji – dodaje Barańska.

– Przemierzamy całą Polskę w poszukiwaniu najbardziej inspirujących osób, aby w każdym odcinku opowiedzieć inną historię. Dzieci dziękują swoim bohaterom poprzez przygotowanie uroczystej kolacji, w tajemnicy przed nimi. W wyborze menu i rozdzieleniu zadań pomaga im prowadzący, czyli Pascal Brodnicki. Dbamy o to, żeby każdy finał był pełen wzruszeń – dodaje Daria Grunt, TV producer w The Story Lab (dentsu Polska).

„Tak smakuje dziękuję” to 22-minutowy program telewizyjny branded content, stworzony przez zintegrowany zespół dentsu Polska (agencję produkcyjną The Story Lab oraz agencje mediowe Carat i iProspect) przy udziale partnerów – Tefal oraz ALDI. Program będzie się składał z 6 odcinków, emitowanych w niedziele o godz. 17:30 w czasie antenowym telewizji TVN.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cieszymy się, że możemy współpracować przy powstaniu programu, który wywołuje wiele pozytywnych emocji, a tych szczególnie nam dziś brakuje. Mamy nadzieję, że „Tak smakuje dziękuję” wywoła wśród widzów radość i będzie inspiracją do okazania wdzięczności osobom ważnym dla nas samych. To program na te czasy – mówi Paweł Lebiedziński, Tefal Cookware business development manager.

– Program skierowany jest do najmłodszych widzów oraz ich rodziców. Podziękować możemy na różne sposoby. Jednak Pascal Brodnicki pokaże widzom jak można to zrobić poprzez sztukę kulinarną – mówi Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE. – Bardzo się cieszę, że grupa dentsu mogła kompleksowo zająć się produkcją tego programu: od projektu, poprzez realizację i promocję. Dzięki niemu udowadniamy, że produkty branded content mogą łączyć potrzeby zarówno naszych reklamodawców, jak i widzów telewizji TVN. Dziękujemy naszym Klientom za zaufanie, a telewizji TVN za stale rozwijającą się współpracę, bo nie jest to nasz pierwszy, ani ostatni projekt, nad którym wspólnie pracujemy – dodaje Stępniewski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się