TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dzieci podziękują swoim bohaterom, gotując im z Pascalem Brodnickim

Pascal Brodnicki powraca po 7 latach do telewizji, żeby pomóc dzieciom w podziękowaniu ich idolom – trenerom sportowym, strażakom, opiekunom, dawcom szpiku. W ramach wdzięczności, wspólnie przygotują dla nich wielką niespodziankę – uroczystą kolację.
O autorze
2 min czytania 2022-04-11

Dzieci często mają swoich idoli. Oprócz postaci z bajek, filmów czy gier, to również bohaterowie życia codziennego, którzy poprzez swoje zaangażowanie stali się dla nich autorytetem i dużym wsparciem. Jak mogą podziękować swoim idolom? Najprościej, gotując. W realizacji tego planu, pomoże im Pascal Brodnicki.

– Program „Tak smakuje dziękuję” to pierwszy telewizyjny projekt branded content, przy realizacji, którego bierzemy udział – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji ALDI w Polsce. – Mamy nadzieję, że program spodoba się całym rodzinom, a jego oglądanie będzie okazją do wspólnego spędzania czasu. Po realizacji kilku pierwszych odcinków wiemy, że dostarczają one wielu wzruszeń, pokazując ponadczasowe i dobre wartości – okazywanie sobie szacunku i wdzięczność wobec cichych bohaterów dnia codziennego. Atmosfera programu bliska jest naszym wartościom i temu, jacy jesteśmy, dlatego tak bardzo cieszymy się ze współpracy przy realizacji produkcji – dodaje Barańska.

– Przemierzamy całą Polskę w poszukiwaniu najbardziej inspirujących osób, aby w każdym odcinku opowiedzieć inną historię. Dzieci dziękują swoim bohaterom poprzez przygotowanie uroczystej kolacji, w tajemnicy przed nimi. W wyborze menu i rozdzieleniu zadań pomaga im prowadzący, czyli Pascal Brodnicki. Dbamy o to, żeby każdy finał był pełen wzruszeń – dodaje Daria Grunt, TV producer w The Story Lab (dentsu Polska).

„Tak smakuje dziękuję” to 22-minutowy program telewizyjny branded content, stworzony przez zintegrowany zespół dentsu Polska (agencję produkcyjną The Story Lab oraz agencje mediowe Carat i iProspect) przy udziale partnerów – Tefal oraz ALDI. Program będzie się składał z 6 odcinków, emitowanych w niedziele o godz. 17:30 w czasie antenowym telewizji TVN.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cieszymy się, że możemy współpracować przy powstaniu programu, który wywołuje wiele pozytywnych emocji, a tych szczególnie nam dziś brakuje. Mamy nadzieję, że „Tak smakuje dziękuję” wywoła wśród widzów radość i będzie inspiracją do okazania wdzięczności osobom ważnym dla nas samych. To program na te czasy – mówi Paweł Lebiedziński, Tefal Cookware business development manager.

– Program skierowany jest do najmłodszych widzów oraz ich rodziców. Podziękować możemy na różne sposoby. Jednak Pascal Brodnicki pokaże widzom jak można to zrobić poprzez sztukę kulinarną – mówi Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE. – Bardzo się cieszę, że grupa dentsu mogła kompleksowo zająć się produkcją tego programu: od projektu, poprzez realizację i promocję. Dzięki niemu udowadniamy, że produkty branded content mogą łączyć potrzeby zarówno naszych reklamodawców, jak i widzów telewizji TVN. Dziękujemy naszym Klientom za zaufanie, a telewizji TVN za stale rozwijającą się współpracę, bo nie jest to nasz pierwszy, ani ostatni projekt, nad którym wspólnie pracujemy – dodaje Stępniewski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się