Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pinterest walczy z fake newsami dotyczącymi zmian klimatu

Pinterest walczy z fake newsami dotyczącymi zmian klimatu
Pinterest wychodzi naprzeciw denialistom klimatycznym i wprowadza politykę sprzeciwiającą się sianiu dezinformacji o zmianach klimatu. Co to oznacza dla użytkowników?
O autorze
1 min czytania 2022-04-12

Pinterest kontra fake newsy

Jedna z najpopularniejszych platform social media – Pinterest – zapowiedziała walkę z dezinformacjami dot. zmian klimatycznych. Nowa polityka zakazuje publikowania antynaukowych tez, fake newsów czy teorii spiskowych – tyczy się to zarówno zwykłych postów, jak i reklam.

Chodzi tu o treści zaprzeczające istnieniu lub skutkom zmian klimatycznych, umniejszające rolę człowieka w globalnym ociepleniu lub kwestionujące, że owo zjawisko poparte jest dowodami naukowymi.

Platforma będzie też usuwać posty sprzeczne z dobrze ugruntowanymi badaniami naukowymi lub przeinaczające je. Pinterest nie będzie tolerować także dezinformacji dot. sytuacji kryzysowych, które mogą wpłynąć na bezpieczeństwo publiczne w zakresie klimatu. Mowa tutaj np. o klęskach żywiołowych czy ekstremalnych zjawiskach pogodowych.

– Pinterest wierzy w kultywowanie zaufanej i prawdziwej przestrzeni dla osób korzystających z naszej platformy. Ten śmiały ruch jest rozszerzeniem naszych szerszych wytycznych dot. dezinformacji. Rozszerzona polityka dezinformacji klimatycznej to kolejny krok na drodze Pinteresta do zwalczania fake newsów i tworzenia bezpiecznej przestrzeni w internecie – mówi Sarah Bromma, szefowa działu polityki Pinteresta.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Try On for Home Decor to nowa funkcja serwisu Pinterest opierająca się na działaniu rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki niej użytkownicy przed zakupem mogą sprawdzić, jak dany produkt będzie wyglądał w ich domu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Gwiazda futbolu zgromadziła na swoim koncie zawrotną liczbę obserwujących. To właśnie do jego fanów dotarł przekaz od lekarki z Charkowa, która opowiadała o realiach brutalnej wojny w Ukrainie.