Czy J.K. Rowling da się scancelować? #Trendbook (podcast)

Czy J.K. Rowling da się scancelować? #Trendbook (podcast)

Kevin Spacey, J.K. Rowling, Ezra Miller – czy da się scancelować takich gigantów w świecie kultury i popkultury? Gdzie jest granica cancel culture i cancel brands? Czy pod ciężarem ostracyzmu upadają tylko ci najmniejsi?

Cancel culture to pojęcie, które wyrosło z akcji #MeToo w Stanach Zjednoczonych. Choć sam termin jest dość nowy, to de facto jest kolejną z form ostracyzmu społecznego. Ten może być narzędziem w walce z markami, influencerami czy celebrytami, którzy postępują niewłaściwie według opinii społecznej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Czy jednak da się scancelować każdego? Co z takimi „gigantami”, jak chociażby J.K. Rowling, którą oskarża się o transfobię i bycie tzw. terfem (trans-exclusionary radical feminist). I co ważne – gdzie jest granica cancel culture? Kogo można wykluczyć lub czy w ogóle powinno się to robić? Na te i inne pytania odpowiadają eksperci w specjalnym odcinku NowyMarketing Podcast.

To epizod, który powstał wraz z wydaniem naszego Trendbooka poświęconego trendom w marketingu – w tym także cancel culture i cancel brands. Więcej informacji o nich znajdziesz w nim, jak i w rozszerzonej wersji artykułu na naszej stronie internetowej.

Pobierz Trendbook NowegoMarketingu 2022

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij