Erotyka w e-commerce na wrocławskim ShopCampie

W Polsce 32% internautów korzysta ze stron o tematyce erotycznej. Co dwudziesty kupuje w sieci gadżety erotyczne. Liczba sexshopów online stale rośnie. Czy na erotyce w sieci da się zarobić? Odpowiedź znajdziecie na Shopcampie Erotica.
O autorze
1 min czytania 2012-08-31

15 września we Wrocławiu odbędzie się kolejny ShopCamp, tym razem w całości poświęcony erotyce w e-commerce.

Wystąpią m.in:

  • Anna i Paweł Gąsiorowscy, którzy rok temu uruchomili popularny sexshop – Frywolnie.pl. Sami testują sprzedawane produkty, bo jak zgodnie twierdzą „praca musi sprawiać przyjemność”. Pomimo szczerych chęci musieli zatrudnić do pomocy profesjonalnych testerów. Opowiedzą o programie “Osobiście przetestowane”, a także o minimalizowaniu zwrotów w sklepie internetowym.
  • Joanna Keszka, twórczyni portalu Barbarella.pl a także właścicielka pierwszego w Polsce LoveStore dla kobiet i par, opowie o tym jak łączyć prowadzenie sklepu online ze sklepem stacjonarnym i redagowaniem serwisu internetowego.
  • Piotr Grochowski – właściciel Olive.pl i hurtowni bielizny VMP, który podzieli się z uczestnikami swoją wiedzą na temat modeli logistycznych w e-sklepie.
  • Dorota Sakowska i Marta Niedźwiecka – seks- trenerki tworzące Pussy Project, nawołując przy tym do seksualnej rewolucji, opowiedzą o najlepszych projektantach i producentach gadżetów erotycznych oraz o tym gdzie szukać inspiracji do prowadzenia biznesu w tej branży.

Z programem spotkania można zapoznać się na stronie: shopcamp.pl/agenda

Uczestnicy ShopCampu mogą także wystąpić z 5-minutową prezentacją w ramach ShopCamp ARENA. To doskonała okazja do przedstawienia ciekawych projektów i inicjatyw, na temat e-commerce i nie tylko.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

ShopCamp Erotica odbędzie się 15 września we Wrocławiu (Browar Mieszczański, ul. Hubska 44). Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wystarczy dokonać rejestracji. Rozpoczęcie o godz. 12:00. Gwiazdą wieczoru będzie Betty Q – twórczyni pierwszego w Polsce kolektywu tancerek burleski, która wystąpi z niezapomnianym show.

Mecenasem spotkań ShopCamp jest Platforma iStore. Partnerem logistycznym jest Siódemka. Merytoryczne wsparcie zapewnie NetArch.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem medialnym spotkania. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się