TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Disney+ z pierwszym spotem promocyjnym w Polsce

Disney+ z pierwszym spotem promocyjnym w Polsce
Niebawem do Polski zawita kolejna usługa streamingowa. Na kilka miesięcy przed premierą Disney+ publikuje pierwszy spot promujący platformę.
O autorze
1 min czytania 2022-04-15

Do popularnych platform streamingowych takich jak Netflix czy HBO MAX, dołącza także Disney+. Wśród 42 krajów, w których niebawem pojawi się platforma, znalazła się także Polska. Na naszym rynku dostęp do usługi będzie możliwy od 14 czerwca 2022 roku.

W mediach społecznościowych pojawiły się właśnie oficjalne profile Disney+ Polska, na których możemy zobaczyć pierwszy spot reklamujący platformę.

W zwiastunie widzimy fragmenty filmów i seriali, które będą dostępne się w ofercie serwisu. W klipie pojawiają są nie tylko postaci z najnowszych produkcji Disneya, ale także popularni bohaterowi sprzed kilkunastu lat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez DisneyPolska (@disney_polska)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co czeka na użytkowników Disney+? Jak zapowiada platforma, subskrybenci pakietu w cenie 28,99 zł miesięcznie zyskają dostęp do najpopularniejszych produkcji Walt Disney Studios oraz Walt Disney Television. Jednak w ofercie platformy znajdą się także filmy i seriale Marvela, Pixar czy nowości osadzone w uniwersum „Gwiezdnych Wojen” – m.in. serial „Mandalorian”, a biblioteka będzie stale rozbudowywana.

Co więcej, użytkownicy będą mogli skonfigurować do siedmiu profili w pakiecie, a filmy i seriale będzie można oglądać jednocześnie na czterech urządzeniach.

PS
Jak pokazują badania, 34 proc. polskich e-widzów bierze pod uwagę zakup abonamentu w serwisie Disney+, a wśród zainteresowanych pojawiają się głównie 16- i 34-latkowie.