Party like a lord – Somersby z kolejnymi aktywnościami dla konsumentów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Party like a lord – Somersby z kolejnymi aktywnościami dla konsumentów

27 września w Warszawie odbędzie się wydarzenie kierowane do miłośników Somersby. Za działania promujące event odpowiada agencja Lemon Sky JWT.

W ramach promocji wrześniowego wydarzenia na stronie, miłośnicy Somersby mogą wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są podwójne zaproszenia na imprezę w Warszawie. Aby zdobyć zaproszenie należy na stronie marki wpisać kod umieszczony na promocyjnych opakowaniach produktów, a następnie korzystając z pocztówek przygotowanych przez organizatorów udowodnić, że to właśnie my zasługujemy na wejściówkę. Konkurs potrwa do 19 września.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach wsparcia wrześniowego wydarzenia przygotowano również materiały POS oraz 10-sekundowy spot telewizyjny, który będzie można zobaczyć m.in. w TVN, TVP i Polsacie.

Lemon Sky JWT odpowiada za przygotowanie strony www, organizację konkursu, a także za przygotowanie spotu TV i materiałów POS. Za organizację eventu odpowiada Focus Event. Działania na Facebooku oraz zakup mediów koordynuje PHP Media Direction.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij