Nowi Członkowie SAR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowi Członkowie SAR

Do grona członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR dołączyły nowe agencje – Stor9, Stratosfera oraz FCB&Milkman.

Stratosfera jest niezależną firmą doradczą z 25-letnim doświadczeniem. Była pionierem we wprowadzeniu na rynek polski segmentacji psychograficznych, badań siły marki i foresightu kulturowego. Przez lata tworzyła baterię specjalistycznych narzędzi tworzonych przez ekspertów w zakresie strategii biznesowej, semiotyki i predykcji rynkowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpraca Stratosfery z agencjami reklamowymi sięga końcówki lat 90-tych. Pojęcie strategia marketingowa nie było jeszcze wówczas dobrze rozumiane przez polskie firmy i to właśnie agencje reklamowe przynosiły Stratosferze pierwsze, początkowo bardzo skromne, projekty w tej specjalności. Dziś mamy za sobą setki poważnych projektów strategicznych prowadzonych dla klientów w piętnastu krajach całego świata – mówi dr Krzysztof Najder, założyciel Stratosfery, a obecnie jej Mentor.  Dołączenie do SAR jest naturalnym krokiem – działania z obszaru strategii są ważnym elementem efektywnej komunikacji, a wymiana doświadczeń w tym zakresie z innymi podmiotami ma znaczący wpływ na dalszy rozwój całej branży – dodaje Maciej Bral, CEO Stratosfery.

Stor9_ skupia się na tworzeniu strategii komunikacji i ich implementowaniu, reprezentowaniu osób publicznych, budowaniu marek oraz produkcji video i sesji zdjęciowych. Łączy strategię, design i cele biznesowe.

Od początku istnienia naszej agencji przyświecało nam tworzenie historii, które będą zapadać w pamięci ich odbiorców. Po tych kilku latach mogę śmiało powiedzieć, że osiągnęliśmy nasz cel. Chcemy jednak dalej doskonalić swoje umiejętności, ale także dzielić się już zdobytym doświadczeniem – dlatego członkostwo w SAR, idąca za tym możliwość współtworzenia rynku reklamy oraz udział w platformie wymiany wiedzy i doświadczenia, jest dla nas naturalnym krokiem w rozwoju Stor9 – powiedział Maciej Dutkowski, chief creative officer, Stor9_

Agencja kreatywna FCB&theMilkman specjalizuje się w całkowicie zintegrowanym podejściu do marketingu, wykorzystującym media, e-commerce, zaawansowane możliwości produkcyjne, a także narzędzia transformacji globalnego zrównoważonego rozwoju.

Świat, w którym chcemy żyć potrzebuje zmiany. Zmiany na lepsze. Centralną rolę odgrywają w niej marki. Nasza ścisła współpraca z Sustainable Brands Poland daje możliwość pracy z tymi markami, które przez swoją transformacje zrównoważonego rozwoju, definiują jednocześnie na nowo pojęcie Good Life współczesnego konsumenta. Wspierając nasz autorski program Brands for Good, pomagamy markom rosnąć i być siłą dobra. Fakt dołączenia do takiej organizacji jak SAR pozwoli na połączenie naszych kompetencji z długoletnią tradycją budowania wspólnoty agencyjnej, która tworzy standardy współczesnej komunikacji i stale podnosi poziom branży reklamowej – powiedział Tomasz Pawlikowski, FCB&themilkman

W obecnej chwili Stowarzyszenie liczy 124 podmioty.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij