Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Andrzej Kutyła został dyrektorem pionu komercji w MAGO S.A.

Zarząd MAGO S.A wprowadził zmiany w strukturze organizacyjnej firmy. Najważniejsza z nich to włączenie pionu ekspansji do pionu komercji. Zarządzanie nową jednostką powierzono Andrzejowi Kutyle, który pełnił dotychczas funkcję dyrektora zarządzającego pionem Ekspansji MAGO S.A.
O autorze
1 min czytania 2022-04-20

Andrzej Kutyła jest związany z MAGO S.A od ponad 14 lat. W czasie swojej kilkunastoletniej kariery odpowiadał w organizacji m.in. za inwestycje i rozwój sprzedaży w Rosji, a także w krajach CIS, EE i EMEA. Ma bogate doświadczenie we wdrażaniu i komercjalizacji asortymentu ze wszystkich kategorii produktowych oferowanych przez grupę MAGO – od regałów sklepowych i magazynowych, po rozwiązania z obszaru nowych technologii, takie jak kasy samoobsługowe czy inteligentne półki. Ukończył zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Szczecińskim, jest także absolwentem studiów MBA.

– Cele na najbliższe lata to umocnienie pozycji grupy MAGO S.A jako firmy pierwszego wyboru w branży retail. Koncentrujemy się na tym, aby nasi klienci mieli w nas zaufanego i sprawdzonego partnera, który dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie shopfittingu. Kompleksowe, jakościowe i zawsze indywidualnie dopasowane do potrzeb każdego z naszych klientów. Stawiamy także bardzo mocno na nowe technologie, bez których nie można już dzisiaj mówić o rozwoju sprzedaży w kanale tradycyjnym. Na pewno mocniej zaznaczymy swoją obecność na zagranicznych rynkach, pracujemy nad ekspansją oddziałów we Włoszech, Francji, Niemczech. Jeżeli chodzi o nasz asortyment, skupimy się na Cleverze, czyli inteligentnym wózku na zakupy, będącym jednocześnie mobilną kasą samoobsługową. Zamierzamy również nadal umacniać i poszerzać swoją ofertę o nowe formaty sklepów autonomicznych (bezobsługowych) oraz automatycznych, a także o inne rozwiązania zautomatyzowane, wspierające sprzedaż i logistykę, choćby w wymiarze nowoczesnego quick-commerce’u. To główne obszary, w które chcemy inwestować. Ten rok to także czas przygotowań do najważniejszych targów w naszej branży, czyli Euroshopu w Düsseldorfie. Już dziś intensywnie działamy nad tym, żeby dobrze się tam zaprezentować i wrócić z nowymi zleceniami i nowymi klientami – mówi Andrzej Kutyła.