Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pięć nowych osób dołączyło do zespołu CREATIVE SEC Newgate CEE

Zespół kreatywny agencji SEC Newgate CEE został wzmocniony pięcioma specjalistami mediów społecznościowych i usług kreatywnych z zakresu non-standard, digital oraz ATL i BTL.
O autorze
2 min czytania 2022-04-20

Dynamiczny wzrost agencji SEC Newgate CEE przekłada się na konsekwentną rozbudowę zespołu kreatywnego. Nowe osoby w agencji odpowiadają za prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, produkcję contentu kreatywnego do digitalu oraz projektowanie i prowadzenie kampanii reklamowych. Agencja zdecydowała się wzmocnić także client service.

Teamem kreatywnym agencji kieruje Agata Rychlik, Creative Director, za rozwój kompetencji digitalowych odpowiada Zbigniew Tworek, Digital Director; oboje raportują do Joanny Poniatowskiej, Founding Partner SEC Newgate CEE.

Nowe osoby w SEC Newgate CEE:

Anna Głowacka-Wróbel, account director

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od ponad dekady zajmuje się produkcją filmów i sesji zdjęciowych. Tworzyła kampanie dla szerokiej gamy marek – od uznanych firm takich jak ERGO Hestia czy Gaspol, przez producenta odzieży sportowej 4F i Outhorn, po wymagające i minimalistyczne MSN (Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie). Współtworzyła pierwszy polski magazyn o designie FUTU, pisała dla ELLE oraz magazynu A4, zanim przeszła do tworzenia treści dla dużych marek – T-mobile, PWC, LPP, Raiffeisen Bank, Śnieżka, Coca Cola, Carrefour. Sprawdziła się również w organizacji i promocji eventów, prowadząc komunikację takich głośnych wydarzeń jak koncert Kylie Minogue w Stoczni Gdańskiej, Woody Allen and New Orleans Jazz Band w Sali Kongresowej, Fryderyki i PKO BP London Live.

Magda Major, art director

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Artystka multidyscyplinarna, działającą w obszarze sztuki instalacji, scenografii, projektowania kostiumów i wzornictwa przemysłowego. Specjalizuje się w tworzeniu oryginalnych kodów wizualnych i realizacji, które m.in. łączą sztukę i dizajn z projektami komercyjnymi, techniki manualne z nowymi technologiami, światło z obiektami papierowymi. Realizowała projekty z m.in.: Oriflame, L’Oreal, Lexus. Współpracuje z Laboratorium Narracji Wizualnych PWSFTiT w Łodzi przy tworzeniu scenografii interaktywnej do doświadczania filmów VR. Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych we Wrocławiu z dyplomem w Katedrze Szkła. Jest stypendystką Wyższej Szkoły Sztuk Pięknych w Bratysławie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Justyna Saciuk, content manager

Przez niemal dekadę zajmowała się marketingiem muzycznym i publishingiem (IMS Sensory Marketing, Golba Music Publishing). Pracowała jako konsultant muzyczny dla biznesu i mediów. Odpowiadała za identyfikacje muzyczne marek oraz narrację muzyczną reklam i zwiastunów filmowych. Pracowała jako redaktor dla Warner Classics. W zawodzie copywritera zaczynała od pisania dla branży winiarskiej, w czym zdecydowanie pomogły jej ukończone kursy sommelierskie. Specjalizuje się w brand storytellingu. Pisała dla polskiego magazynu kulinarnego KUKBUK i opracowywała pomysły na kampanie reklamowe, scenariusze filmowe i strony www dla klientów z portfolio Grupy Eurocash i Grupy CBRE.

Aleksander Ploetzing, junior project manager

Doświadczenie w zarządzaniu projektami zdobywał pracując w polskim i europejskim parlamencie. Współpracował z obecnymi parlamentarzystami i europarlamentarzystami w zakresie komunikacji oraz kreowania marek osobistych w mass media i mediach społecznościowych. Był w sztabie wyborczym kandydata na prezydenta, gdzie odpowiadał m.in. za organizację wydarzeń i obsługę mediów. Współpracuje z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Od dwóch lat tworzy komunikację WOŚP na TikToku. Dodatkowo wspólnie z fundacją w ramach wolontariatu tworzy komunikację podczas jednego z największych festiwali w Europie – Pol’and’Rock Festival. Jest studentem Komunikacji Wizualnej, ze specjalizacją Communication Design na Uniwersytecie Wrocławskim.

Ewa Grabek, junior account executive

Specjalistka PR od 2018 r. Wspierała marki osobiste polskich olimpijczyków – Radosława Kawęckiego, Pawła Wiesiołka, Sylwii Zyzańskiej, Klaudii Zwolińskiej, Oktawii Nowackiej i paraolimpijki Oliwii Jabłońskiej oraz przedsiębiorczych kobiet. Posiada doświadczenie w komunikacji korporacyjnej, content marketingu i projektach CSR-owych, współpracowała m.in. z Santander Leasing, Adecco, Comp, Rafako SA, PZPPF, PIIT. Współzałożycielka i prezeska Koła Naukowego Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadząca “PRawdziwegoPodcastu”. Absolwentka studiów dziennikarskich o specjalności public relations i marketing medialny. Autorka pierwszej pracy naukowej o wpływie coming outu na markę osobistą polskiego sportowca. Członkini Fundacji Równorodność.