Pięć nowych osób dołączyło do zespołu CREATIVE SEC Newgate CEE

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pięć nowych osób dołączyło do zespołu CREATIVE SEC Newgate CEE

Zespół kreatywny agencji SEC Newgate CEE został wzmocniony pięcioma specjalistami mediów społecznościowych i usług kreatywnych z zakresu non-standard, digital oraz ATL i BTL.

Dynamiczny wzrost agencji SEC Newgate CEE przekłada się na konsekwentną rozbudowę zespołu kreatywnego. Nowe osoby w agencji odpowiadają za prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, produkcję contentu kreatywnego do digitalu oraz projektowanie i prowadzenie kampanii reklamowych. Agencja zdecydowała się wzmocnić także client service.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teamem kreatywnym agencji kieruje Agata Rychlik, Creative Director, za rozwój kompetencji digitalowych odpowiada Zbigniew Tworek, Digital Director; oboje raportują do Joanny Poniatowskiej, Founding Partner SEC Newgate CEE.

Nowe osoby w SEC Newgate CEE:

Anna Głowacka-Wróbel, account director

Od ponad dekady zajmuje się produkcją filmów i sesji zdjęciowych. Tworzyła kampanie dla szerokiej gamy marek – od uznanych firm takich jak ERGO Hestia czy Gaspol, przez producenta odzieży sportowej 4F i Outhorn, po wymagające i minimalistyczne MSN (Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie). Współtworzyła pierwszy polski magazyn o designie FUTU, pisała dla ELLE oraz magazynu A4, zanim przeszła do tworzenia treści dla dużych marek – T-mobile, PWC, LPP, Raiffeisen Bank, Śnieżka, Coca Cola, Carrefour. Sprawdziła się również w organizacji i promocji eventów, prowadząc komunikację takich głośnych wydarzeń jak koncert Kylie Minogue w Stoczni Gdańskiej, Woody Allen and New Orleans Jazz Band w Sali Kongresowej, Fryderyki i PKO BP London Live.

Magda Major, art director

Artystka multidyscyplinarna, działającą w obszarze sztuki instalacji, scenografii, projektowania kostiumów i wzornictwa przemysłowego. Specjalizuje się w tworzeniu oryginalnych kodów wizualnych i realizacji, które m.in. łączą sztukę i dizajn z projektami komercyjnymi, techniki manualne z nowymi technologiami, światło z obiektami papierowymi. Realizowała projekty z m.in.: Oriflame, L'Oreal, Lexus. Współpracuje z Laboratorium Narracji Wizualnych PWSFTiT w Łodzi przy tworzeniu scenografii interaktywnej do doświadczania filmów VR. Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych we Wrocławiu z dyplomem w Katedrze Szkła. Jest stypendystką Wyższej Szkoły Sztuk Pięknych w Bratysławie.

Justyna Saciuk, content manager

Przez niemal dekadę zajmowała się marketingiem muzycznym i publishingiem (IMS Sensory Marketing, Golba Music Publishing). Pracowała jako konsultant muzyczny dla biznesu i mediów. Odpowiadała za identyfikacje muzyczne marek oraz narrację muzyczną reklam i zwiastunów filmowych. Pracowała jako redaktor dla Warner Classics. W zawodzie copywritera zaczynała od pisania dla branży winiarskiej, w czym zdecydowanie pomogły jej ukończone kursy sommelierskie. Specjalizuje się w brand storytellingu. Pisała dla polskiego magazynu kulinarnego KUKBUK i opracowywała pomysły na kampanie reklamowe, scenariusze filmowe i strony www dla klientów z portfolio Grupy Eurocash i Grupy CBRE.

Aleksander Ploetzing, junior project manager

Doświadczenie w zarządzaniu projektami zdobywał pracując w polskim i europejskim parlamencie. Współpracował z obecnymi parlamentarzystami i europarlamentarzystami w zakresie komunikacji oraz kreowania marek osobistych w mass media i mediach społecznościowych. Był w sztabie wyborczym kandydata na prezydenta, gdzie odpowiadał m.in. za organizację wydarzeń i obsługę mediów. Współpracuje z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Od dwóch lat tworzy komunikację WOŚP na TikToku. Dodatkowo wspólnie z fundacją w ramach wolontariatu tworzy komunikację podczas jednego z największych festiwali w Europie – Pol'and'Rock Festival. Jest studentem Komunikacji Wizualnej, ze specjalizacją Communication Design na Uniwersytecie Wrocławskim.

Ewa Grabek, junior account executive

Specjalistka PR od 2018 r. Wspierała marki osobiste polskich olimpijczyków - Radosława Kawęckiego, Pawła Wiesiołka, Sylwii Zyzańskiej, Klaudii Zwolińskiej, Oktawii Nowackiej i paraolimpijki Oliwii Jabłońskiej oraz przedsiębiorczych kobiet. Posiada doświadczenie w komunikacji korporacyjnej, content marketingu i projektach CSR-owych, współpracowała m.in. z Santander Leasing, Adecco, Comp, Rafako SA, PZPPF, PIIT. Współzałożycielka i prezeska Koła Naukowego Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadząca “PRawdziwegoPodcastu”. Absolwentka studiów dziennikarskich o specjalności public relations i marketing medialny. Autorka pierwszej pracy naukowej o wpływie coming outu na markę osobistą polskiego sportowca. Członkini Fundacji Równorodność.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij