TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Chmura Interactive Intelligence usprawni obsługę klienta w Oriflame

Firma Oriflame, globalny producent i dystrybutor kosmetyków, wybrała chmurowe rozwiązanie CaaS Contact Center firmy Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) dla usprawnienia i ujednolicenia procesów obsługi klienta w ponad 50 krajach całego świata.
O autorze
1 min czytania 2014-08-27

Rozwiązanie Interactive Intelligence zostało wybrane ze względu na rekomendację firm analitycznych, szeroką dostępność usługi obejmującą wszystkie regiony działalności Oriflame, a także elastyczność w zakresie modeli wdrożenia, umożliwiającą wykorzystanie infrastruktury dostępnej na poszczególnych rynkach.

„Duży wpływ na naszą decyzję miało również bardzo profesjonalne podejście do projektu ze strony przedstawicieli Interactive Intelligence. W czasie rozmów przyjęli rolę rzeczowych i szczerych doradców, niejednokrotnie studząc nasz entuzjazm lub rekomendując prostsze i pewniejsze rozwiązania. W projekcie o tak dużej skali tego typu relacje są na wagę złota” – powiedziała Katarzyna Brzozowska, Global Customer Experience Manager, Oriflame Poland.

Migracja procesów obsługi klienta w Oriflame do modelu chmury ma na celu uporządkowanie i standaryzację działań na poziomie globalnym, wprowadzenie jednolitych mechanizmów kontroli jakości, a także zwiększenie elastyczności organizacji. W ramach projektu planowane jest wdrożenie ujednoliconego menu głosowego IVR, zintegrowanej obsługi kanału głosowego, emaila, czatu oraz faksu oraz centralnego systemu nagrywania i raportowania interakcji. System Interactive Intelligence zostanie zintegrowany z rozwiązaniem CRM Oriflame oraz Microsoft Lync Server 2013.

„Oriflame jest firmą bardzo zaawansowaną technologicznie; już kilka lat temu pozbyliśmy się nieuzasadnionych obaw, które w wielu firmach blokują projekty chmurowe. Przeniesienie obsługi klienta w model chmury stanowiło zatem logiczny krok na drodze rozwoju i unowocześniania naszych systemów informatycznych” – powiedziała Katarzyna Brzozowska, Global Customer Experience Manager, Oriflame Poland. – „Oprócz elastyczności i przejrzystości wszystkich działań, które osiągniemy dzięki wdrożeniu jednolitej platformy komunikacyjnej, model usługowy przynosi również spore korzyści finansowe. Koszty inwestycyjne są minimalne, a ścisłe powiązanie wydatków z potrzebami biznesowymi ułatwia rozmowy z działem finansowym.”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rozwiązanie obejmie ponad 400 konsultantów firmy pracujących w Polsce oraz oddziałach Oriflame ulokowanych w Europie, Azji, Ameryce Południowej i Afryce. Wdrożenie ma się zakończyć jesienią tego roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing